Hvordan få iTunes til å fungere med Sonos?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate Purolatino sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvordan få iTunes til å fungere med Sonos?

Heisann !

Har nettopp kjøpt meg Sonos og trenger litt hjelp.
    Har fått satt det opp og finner sangene som jeg har lagret på en nettverksdisk (NAS), en MyBookWorld Edition.
    Det jeg lurer på og trenger hjelp til, er om det er mulig å hele iTunes bibloteket med spillelister og alt over på nettverksharddisken og spille dette av med Sonos uavhengig av om maskin/Mac/iTunes er på?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Purolatino
    Heisann !

Har nettopp kjøpt meg Sonos og trenger litt hjelp.
    Har fått satt det opp og finner sangene som jeg har lagret på en nettverksdisk (NAS), en MyBookWorld Edition.
    Det jeg lurer på og trenger hjelp til, er om det er mulig å hele iTunes bibloteket med spillelister og alt over på nettverksharddisken og spille dette av med Sonos uavhengig av om maskin/Mac/iTunes er på?
    Hei

Så langt jeg vet får du ikke brukt spillelistene du har i Itunes på Sonos, men du kan jo dele kopiere mappen med itunes musikken over på NAS disken din.

Om du har kjøpt musikk fra Itunes tidligere må du sørge for at det ikke er DRM beskyttelse på låtene ellers virker det ikke..

MVH
    Lars B

Intermediate Purolatino sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    1,125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dreamphaze
    Hei

Så langt jeg vet får du ikke brukt spillelistene du har i Itunes på Sonos, men du kan jo dele kopiere mappen med itunes musikken over på NAS disken din.

Om du har kjøpt musikk fra Itunes tidligere må du sørge for at det ikke er DRM beskyttelse på låtene ellers virker det ikke..

MVH
    Lars B
    Heisann

Har som sagt fått lagt over musikken min på NAS disken, og Sonos finner den musikken. Men jeg savner spillelistene mine, er det kansje mulig og kopiere hele iTunes mappen over på NAS'en? Kansje Sonos da vil finne både musikk og spillelister?

Intermediate frippsi sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    510
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Purolatino
    Heisann

Har som sagt fått lagt over musikken min på NAS disken, og Sonos finner den musikken. Men jeg savner spillelistene mine, er det kansje mulig og kopiere hele iTunes mappen over på NAS'en? Kansje Sonos da vil finne både musikk og spillelister?
    Du kan kopiere over hele itunes mappa og så eksportere spillelistene som xml filer fra itunes. Har ikke Sonos selv, men fant en oppskrift her: How do I access iTunes with my Sonos player? :: Free Tech Support from Ask Dave Taylor!

Håper det funker :-)

Newcomer JølleAudio sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg trodde det var en av tingene de fiksa i oppdatering 2.8. Er i hvertfall Itunes relatert.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •