Hva er beste løsning for meg?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate hagr sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva er beste løsning for meg?

Hei!

Etter utallige ergrelser over HTPCen min, både hva kabler, støy og stabilitet angår, vurderer jeg å gå over til en annen løsning.

Jeg ønsker meg et system som lar meg spille av lyd og HD-bilde på stereoanlegget mitt via en mediaspiller. Jeg ønsker å styre alt fra laptopen min og ha en filserver stående i et skap som forsyner det hele med mediafiler.

Krav til mediaavspilleren: Må ha ethernet-støtte som muliggjør mine overenstående ønsker, må takle 1080p glatt og ha HDMI ut, må ha optisk eller S/PDIF digital lydutgang.

I tillegg må den være stabil, grei å bruke osv, men det er kanskje en selvfølge.

Harald

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker Popcornhour A110 til film & tv serier. Denne er bare helt fantastisk, skalerer opp til 1080p, enkel og bruke og takler både iso/img, xvid, mkv/x264 og wmw. Den har både hdmi og optisk utgang. Ulempen med denne er at den ikke er god på musikk, du må f.eks ha skjerm påslått for å kunne navigere i menyer.
    Bruker derfor Squeezebox til musikk.

Har ennå tilgode å finne en løsning som kobinerer disse uten å være dårligere på ett av områdene.

Begge er koblet opp mot Windows home Server, går inn på denne via ekstern desktop fra andre pcer i huset.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er PH og serveren koblet sammen?

Virker som et god løsning

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •