Helios x .....???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Helios x .....???

Hei. Jeg har en Helios x5000 som jeg har vært veldig fornøyd med, men.
    Er det noen der som kan svare på hva som har skjedd med produsenten av Helios sine media spillere??? Har forsøkt og lete på nettet men kan ikke finne noe.
    Mitt problem er at jeg ikke får streamet noe som helst.
    Jeg kjører Eyeconnect med en MAC OSX. Har ikke hatt noe problemer med det frem til nå. Jeg har kontakt med datamaskinen, både tråløst og med ethernet. Men jeg får ikke opp at jeg har kontakt i oppstartbildet på TV.

Har forsøkt en hel masse men nå står jeg fast, det er også litt fortvilene at ikke man finner produsenten på de gamle linkene.
    Håper det er noen som kan hjelpe meg, omm ikke annet med å sette meg i kontakt med noen forum etc.http://avforum.no/forum/images/smilies/confused.gif

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har du prøved å resette heliosen?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    eventuelt kan du kanskje ta kontkt med selger og spørre om råd?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet har løst seg uten at jeg med sikkerhet kan si hva jeg gjorde, kan virke på meg som om ett eller annet kan ha skjedd i forbindelse med Mac osx oppdatering, jeg var inne i brannmuren og fiklet litt, oppdaget at man plutselig var oppe å gå.
    PS installerte også siste utgaven av Eyeconnect, men jeg har ikke noe tro på at det var det som var problemet.
    Uansett finner jeg ikke noen operative linker fra produsenten på internett.:-?
    Tok kontakt med selgeren dvs komplett.no. de kunne ikke hjelpe meg med å få kontakt med produsent, ikke noe galt om komplett.no som jeg er meget fornøyd med ellers , tror de har sluttet å forhandle HELIOS.

Har nå lokalisert feilen. Det viste seg at datamaskinen og Heliosen var koblet på to forkjellige rutere. Har ett Speedtuch modem med innebygd ruter som jeg får ADSL inn på, samt en Apple time capsule som står som ruter og tråløst access point, når jeg koblet alle apperatene i samme ruter har det vært stabilt. Dette var selvfølgelig noen som hadde fiklet med mens jeg var borte, tengte derfor ikke på det var en mulighet

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •