popcorn a-110 spørsmål

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question popcorn a-110 spørsmål

hei jeg har en popcorn hour a-110 og er meget godt fornøyd med den,men det er noe jeg lurer på.
    1.går det ant og få annen fil visning enn bare at han lister filene?.kunne tenkt meg og få lagt file slikt at jeg kunne få filene som icon på skjermen slik at jeg kunne feks på dvd filmene mine kunne lagt dvd cover på filmen slik man kan gjøre i media center.
    2.går det ant og få annen farge på menyene på a-110,hadde vært kult og kunne lastet ned skinz til a-110.
    3.siden a-110 er koblet opp mot internett kunne tenkte meg at når du velger en dvd image så kunne man trykke på info knappen på fjernkontrollen og få opp info om filmen,finnes det noen slikt til a-110?

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kilmas
    hei jeg har en popcorn hour a-110 og er meget godt fornøyd med den,men det er noe jeg lurer på.
    1.går det ant og få annen fil visning enn bare at han lister filene?.kunne tenkt meg og få lagt file slikt at jeg kunne få filene som icon på skjermen slik at jeg kunne feks på dvd filmene mine kunne lagt dvd cover på filmen slik man kan gjøre i media center.
    2.går det ant og få annen farge på menyene på a-110,hadde vært kult og kunne lastet ned skinz til a-110.
    3.siden a-110 er koblet opp mot internett kunne tenkte meg at når du velger en dvd image så kunne man trykke på info knappen på fjernkontrollen og få opp info om filmen,finnes det noen slikt til a-110?
    Det er mange som bruker en såkaldt "jukebox" (meg inkl). Du kan lese alt om den jeg bruker her:

My Lil Movie Jukebox for The Popcorn Hour

Er du TÅLMODIG og fulger den guiden til punkt og prikke vil du selv få dette inn på din Popcorn.

Det er også en lang tråd om denne jukebox`n på Networked Media Tank

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •