Streame HD filer fr PS3 til TV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Post Streame HD filer fr PS3 til TV

Hei, jeg har et problem angående streaming til PS3, føler jeg har prøvd alt.
    Sliter med at det begynner å småhakke i filmene jeg streamer som er i HD. Jeg har prøvd både 1080P og 720, men det er det samme. Det varierer når hakkingen kommer, men kan godt se i 20 min, så begynner det. Det hjelper og pause filmen, og deretter starte den igjen, og bilde er helt stabilt igjen en stund.

Jeg har prøvd og kjøre .mkv direkte gjennom ps3 media server, og latt det programmet transcode. Gjort om til .vob via mkv2vob. Men det samme problemet oppstår alikevel.

Jeg hadde skjønt om det hadde hakket konstant, for da hadde det vært pcen som var dårlig, men det virker som det er veldig tilfeldig.

Jeg kjører også kablet fra router til PS3, så det er ikke trådløst nett som er problemet.

Prøvd med Tversity også, men det det samme problemet, så jeg lurte egentlig på om det er noen innstillinger i router eller ps3 som må gjøres.

Jeg har en inteno router fra Nextgentel.

Synes det er fryktelig irriterende og måtte pause, for så og starte filmen igjen!

Håper på noen gode tips

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

popcorn hour

kjøp deg popcorn hour:-D den funker som en drøm. har selv ps3 og holdt på med det samme som deg, tversity og mkv til vob osv. kjøpte popcorn hour, no more stress8)

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, det er nå så. Men hadde jo vært topp og få det til skikkelig

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ruter

Jeg ville lagt inn en egen switch/ruter som du kjørte ps3/pc trafikken på. jeg hadde i de tider en ruter/modem fra bkk og det funket det ikke, mye problemene med hakking osv. la inn en switch/ruter fra clas olsen og da ble det bra/bedre(husker ikke). men iallefall, den ruter/modem eg hadde da var det så mye blokkerte porter i, at den hemet trafikken til ps3. ved avspilling av hd mat er det mye data som skal flyttes. men du kan jo prøve å apne noen porter i den du har for du evt. kjøper en ny/ekstra

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Løst

Problemet kom av at på min sony kdlw4500 er det i menyen et støyfilter som heter mpg støyreduksjon, denne stod på høy, når jeg satte den av så var problemet borte merksnodig!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil man ikke miste kvalitet på film når man streamer HD kvalitet? Eller klarer alt dette "å gå gjennom luften"?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Petray
    Vil man ikke miste kvalitet på film når man streamer HD kvalitet? Eller klarer alt dette "å gå gjennom luften"?
    nei man mister ikke bilde kvalitet for det blir over ført digitalt. man over fører jo alle hd kanler til tv via luften. enste man kan oppleve er at bilde fryser/hakker vis nettverket ikke klarer over føre nokk mb.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •