Tuner som kan streame mkv osv over nettverk?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tuner som kan streame mkv osv over nettverk?

hallo, jeg er helt ny her på forumet, for tiden så prøver jeg og finne en parabol tuner (canal digital foreløbig) som kan streame hd materiale over nettverk (tenker da mkv osv, gjerne så mange filformater som mulig, musikk og bilder er ikke viktig)

vet om popcorn hour og tviks, men disse har jo ikke kortleser til tuner delen (som man kan kjøpe ekstra til tvix)

greier ikke finne ut noen vei om dreamboks f.eks kan streame mkv full hd (1080p) filmer over nettverk?

vist ikke noen sånn boks finnes, hva burde jeg bruke for hd tuner m/opptak og antar da popcorn hour a-110 er den beste for mediastreaming for øyeblikket (tenker da stabilitet osv, vet den har sine "ting")

takker for alle svar

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    535
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dreambox DM800HD kan streame mkv-filer, men jeg er ikke sikker på detaljene.

Den klarer dog ikke så mange andre formater.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det gjør forsåvidt ikke altfor mye....har jo gode gamle xboxen med componentkabel med optisk, så den gjør en fin jobb på alt anna enn hd materiale, og det meste av det kommer jo i mkv så

vist noen vet noen fler detaljer om Dreambox DM800HD annet en det som står på hjemmesiden så bare rop ut....står ikke stort om hva den kan gjøre over nettverk osv

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •