popcorn hour a-110 vil ikke spille iso filer trenger hjelp?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question popcorn hour a-110 vil ikke spille iso filer trenger hjelp?

en av grunnene til at jeg kjøpe meg popcorn hour a-110 var at jeg skulle legge alle dvd filmene mine inn på harddisk slik at jeg hadde alle filmene lett tilgjengelig.

fikk popcorn hour a-110 i går og har installert en hdd på 1tb hdd i den.jeg overførte 6-7 filmer som jeg hadde laget image fil av til den hdd på 1tb,men når prøver og starte fila så forsvinner bilde?

noen som kan hjelpe meg hvordan jeg får popcorn hour a-110 til og spille av iso?
    hvilket program bør jeg bruke før og lage iso filer som a-110 spiller av?
    jeg har prøvd program som anydvd og ultraiso uten av a-110 vi spille de av.

Active Hairball sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dvdfab er det beste programmet til å lage iso

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fant dette på ett annet forum:
    Hvis du vil spille mkv-filer (eller ISO-filer og andre formater som Media Player ikke forstår) på en Popcorn Hour A-110 må du dele ut katalogen hvor filen(e) ligger, ved help av Windows sin funksjon “deling og sikkerhet”. Finn katalogen hvor du har mkv-filene dine, høyreklikk og velg “deling og sikkerhet”, og så kan du dele ut filene derfra. Spesifiser også hvem som skal få se filene.

På A-110 må du inn i oppsettet (”Setup”) og velge “Media shares” (mener jeg det het) og så oppgir du hvor filene finnes. La oss si at PCen din har IP-adresse 192.168.1.100, og du har delt ut katalogen Filmer. På A-110 må du da spesifisere smb://192.168.1.100:Filmer og legge inn brukernavn og passord for den brukeren som har tilgang til filene.

Det blir litt for langt å ta alt dette i detalj i en kommentar her inne - kanskje jeg skulle skrive et eget blogginnlegg om hvordan man ordner dette. Det får bli en sak for en regnværsdag, tror jeg…

Og ja, har du Windows XP på maskinen din (og en oppdatert Media Player) så har du alt du trenger hvis du skaffer deg et nettverk. Har du i tillegg en bredbåndsruter med flere nettverksporter så ligger også nettverket klart - det er bare å strekke kabler.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

iso video filer og A-110

Jeg har nå fått meg PCH a110 men jeg klarer ikke å spille av iso filer over nettverket med min A110.
    noen som har en guide etc får å få dette til ?`??

Hjelp!!!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    Bergen
    Poster
    240
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oslbkk
    Jeg har nå fått meg PCH a110 men jeg klarer ikke å spille av iso filer over nettverket med min A110.
    Du overfører ISO filen til lokal harddisk på din A-110, da er det ingen problemer med å spille ISO filer på din A-110.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •