Har en GET PVR mottaker, går nok over til HD etterhvert, og er veldig fornøyd med denne. Eneste minuset jeg finner er at den ikke har tilkoblingsmuligheter for å legge opptak over på harddisk eller brenne det. Har f.eks. tatt opp en hel serie av en Everest ekspedisjon, og kunne tenkt meg å brenne dette, noe som også frigjør mye plass på harddisken i PVR´en. GET opplyser de ikke har dette grunnet opphavsrettigheter o.l.

Spørsmålet mitt blir da, går det an å bruke en NAS som erstatter for PVR, ved bruk av en mediespiller av noe slag? Blir sannsynligvis til at jeg kjøper Sony w4500, og den har mottaker innebygd for kabel etter det jeg forstår, dermed kan GET boks droppes helt om jeg har forstått det rett (én boks mindre i stua det). Bør jo være et system som fungerer uten at PC må være på, ellers vil den jo stå på hele døgnet for opptak (er TV-slave) Er også det som er genialt med GET PVR, den tar opp selv om den er av, dermed går man ikke glipp av noe man har glemt man har satt til opptak osv..