WD TV HD Media Player - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 38 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 28 ... SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 754
    Active
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    485
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Homballa
    Prøvde å oppdatere med WD multimediaspiller igår kveld, men uten hell. Lastet ned siste fra hjemmesiden til WD, pakket ut, og la de to filene til roten på en 1GB (fat32-formatert) minnepinne.

Når jeg kommer da innpå menyen og skal finne den aktuelle oppdateringsmappen, så finner jeg den ikke. HAr prøvd X-antall forskjellige ting som å sitte inn minnepinnen før jeg slår på enheten, eller setter den i etter jeg har slått på enheten. Mappen for firmwareopddatering kommer ikke opp i konfigurasjonsmenyen.

Det skal vel ikke være noe feil med dette ??? Kan det være at boksen min har den siste oppdateringen og ikke vil lese den? Noen andre som har hatt problemer med dette?

Takker for alle svar.
    Er du sikker på at spilleren din ikke har siste fw allerede? Hvis fw i spilleren er lik den du har lagt på USB-disken, vil du ikke få frem oppgraderingsmenyen.

Forsøk eventuelt med den siste prerelease fra WD TV Product Update

Jeg har lagt inn denne uten problemer

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk det ikke til da jeg først la sakene inn på en WD Passport, samme problem som hos deg, men prøvde med en 2 GB minnepinne etterpå, og det gikk helt greit. Prøve en annen pinne kanskje?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Jeg fikk det ikke til da jeg først la sakene inn på en WD Passport, samme problem som hos deg, men prøvde med en 2 GB minnepinne etterpå, og det gikk helt greit. Prøve en annen pinne kanskje?

Har prøvd både en ekstern harddisk og en minnepinne, men ingen vil fungere. *.bin og *.ver filen direkte på roten. Det burde jo egentlig ikke ha noe å si hvilken versjon det er i.o.m filene ikke har nummer i seg. Regna med at filene heter det samme på oppdateringene.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Är det flera än mig som har problem med ljudet på vissa .mov-filer ? Får inget ljud på många av de trailerna (på tv eller reciever) som ligger på apple.com

Active
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    485
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har prøvd både en ekstern harddisk og en minnepinne, men ingen vil fungere. *.bin og *.ver filen direkte på roten. Det burde jo egentlig ikke ha noe å si hvilken versjon det er i.o.m filene ikke har nummer i seg. Regna med at filene heter det samme på oppdateringene.
    Jo, det har noe å si hvilken versjon det er. Dette viser seg også ved at oppgraderingsmenyen bare kommer opp en gang selv om filene fortsatt ligger på usb-disken. Etter oppgraderingen vil den ikke vises før nye filer legges der.

Dette har jeg nå gjort flere ganger og det fungerer slik hver gang. Jeg sletter aldri filene, men bare overskriver med nye når ny prelease kommer. Regner med at den klarer å lese versjonsnummeret inne i filen.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akseln
    Jo, det har noe å si hvilken versjon det er. Dette viser seg også ved at oppgraderingsmenyen bare kommer opp en gang selv om filene fortsatt ligger på usb-disken. Etter oppgraderingen vil den ikke vises før nye filer legges der.

Dette har jeg nå gjort flere ganger og det fungerer slik hver gang. Jeg sletter aldri filene, men bare overskriver med nye når ny prelease kommer. Regner med at den klarer å lese versjonsnummeret inne i filen.
    Ok. Da regner jeg med at spilleren har nyeste versjon av firmware. Prøver på nytt, når ny firmware legges ut.

Går det ann å finne ut hvilen firmware som ligger på spilleren ?

Active
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    485
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Går det ann å finne ut hvilen firmware som ligger på spilleren ?
    Ja, du får denne firmware-informasjonen inne i en av setup-menyene (husker ikke helt hvilken).

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    WD TV Prerelease 1.02.07 is out!!!

Fixed items:

* Added option to toggle subtitle default to 'On' or 'Off'

* Added subtitle outline thickness selection

* Added hard drive spindown on WDTV power off

Active
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    485
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har testet ut litt mer og det ser ut til å være litt forskjell på formatet til de ulike HD kanalene. Canal+HD sender i 1920x1088, mens f.eks. History HD sender i 1920x1080. Det siste formatet spilles av uten problemer.

Ser altså ut til at problemet ligger i å spille av 1920x1088 uten hakking. Har forsøkt å kjøre "fix1088" uten at dette hjalp.

ps. har lagt inn 1.02 uten at det ble noe bedre.
    Fikk svar fra support ad. dette problemet.
    The High@L4.0 format is not supported at this moment, with every firmware update we try to implement more capabilities and codec support.
    Så da er det bare å vente... Det kommer jo ofte nye preleaser, så det virker som om WD faktisk har stort trykk på utvikling av fw til dette produktet.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som kjører Zorander image her.
    Tenkte jeg skulle teste dette image. Er vist for stort til å kjøre i flash tror jeg pga mange funksjoner, så derfor kjører den rett fra usb stick.

Men hvordan få denne til å starte opp. Pakker ut en root.bin fil og legger denne på root på usb sticken. Men ikke noe skjer.
    Root.bin er på 65 mb.

Min usb stick: 1 gb, fat32

Noen også som bytter ut bakgruns bilde, how.
    Prøvde å åpne bin filen i winiso og Ultraiso, men for feil melding da jeg skal åpne filen. Ett annet program som trengs?

Active
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    426
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva gjør dere for å spille .iso filer? Har prøvd DVD-shrink, men får beskjed om at det ikke funker...

Intermediate Bankruptstudent sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bildekvalitet på dvd vs. ps3?

Solgte min dvd-spiller og bruker nå ps3 på dvd-samlingen. Så om jeg skal gå til innkjøp av WD TV så vil jeg hvertfall ha bedre bilde enn det ps3 gir på dvd(skal ikke mye til riktignok) -så er vel ikke noen som har/kan(?) sammenligne bildekvaliteten fra denne vs. ps3?:grin:

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har testet endel frem og tilbake med PS3 (DVD) og WDTV (ISO av samme DVD) på en Panasonic TH42PX80, og kan ærlig talt ikke si at jeg ser noen forskjell. Kjøpte primært WDTV for å slippe viftestøy, samt kunne spille av mine femtiish sone 1-filmer.

Er det forresten noen som har noen idé om det etterhvert blir mulig å skippe kapitler på ISO? Nesten så jeg vurderer å bytte format, å ikke kunne velge scene er tidvis ganske irriterende.

Active mikkel rev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    de legger ut oppdateringer til WD

Bedre og bedre dag for dag - DinSide Data

Active
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    485
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mikkel rev
    de legger ut oppdateringer til WD

Bedre og bedre dag for dag - DinSide Data
    Er faktisk veldig imponert over hyppigheten på nye versjoner som legges ut selv om dette kun er pre-releaser. Dette vitner om både høy fokus fra WD i tillegg til at de har dyktige utviklere og gode rutiner.

Active mikkel rev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er faktisk veldig imponert over hyppigheten på nye versjoner som legges ut selv om dette kun er pre-releaser. Dette vitner om både høy fokus fra WD i tillegg til at de har dyktige utviklere og gode rutiner.
    ja helt enig.går fort unna gitt.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

WDTV og ekstern DAC

Heisann!

Når jeg skal koble datamaskinen min med Win XP til DAC'en via usb, er det anbefalt at man bruker ASIO.

Er det slik at WDTV ikke trenger noen slike programmer, men sender musikken rett ut til DAC uten å tukle med den?

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nettopp installert WDTV, med MyBook Essential 1TB som storage. Det virker utrolig tungvint at disken ikke følger power on/off på spilleren, men må slås av ved å trekke ut strømkabelen. Er det ingen vei rundt dette?

Active
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    485
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tronic
    Har nettopp installert WDTV, med MyBook Essential 1TB som storage. Det virker utrolig tungvint at disken ikke følger power on/off på spilleren, men må slås av ved å trekke ut strømkabelen. Er det ingen vei rundt dette?
    Har du installert siste beta-firmware (1.02.07)? Den skal fikse dette.

WD TV Product Update

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du installert siste beta-firmware (1.02.07)? Den skal fikse dette.

WD TV Product Update
    Nei, tenkte ikke på det siden den er helt ny, men skal sjekke det ut, takk for tipset!

Side 8 av 38 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 28 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •