WD TV HD Media Player - Side 36

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 36 av 38 FørsteFørste ... 6 16 26 32 33 34 35 36 37 38 SisteSiste
Viser resultater 701 til 720 av 754
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei. Har WDTV live og er superfornøyd med den. Enesten problemet er at eg har kjøpt ekstern 2GB harddisk fra samme produsent (WD Elements 2TB ekstern harddisk - Elkjøp) og har overført filene mine dit. Alle pc'ne registrerer denne og alt er bra men WDTV'n registrerer den ikke når den kobles til etter å ha oppdatert firmware. Ellers fungerer alle mine minnepen på den.

Noen som har tips?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Western Digital TV HD Live Hub 1TB

Noen som har denne?Synes den ser bra ut.
    Lurer på om det kan flyttes film filer fra ekstern HDD via USB og inn på den interne hardisken?Burde ikke være noe problem men man vet aldri........

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile HD bluray filmer mangler subtitles

Hei
    Har hatt WD Live i ca et år og har til nå vært godt fornøyd:-D . Alt funker untatt subtitles på HD (MKV) filmer. Noen som vet hva som må til for å få vist subtitles? Jeg kan velge forksjellige subtitles, men ingenting viser

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pgro
    Hei
    Har hatt WD Live i ca et år og har til nå vært godt fornøyd:-D . Alt funker untatt subtitles på HD (MKV) filmer. Noen som vet hva som må til for å få vist subtitles? Jeg kan velge forksjellige subtitles, men ingenting viser
    Bare HD filmer som ikke vil vise tekst?
    Xvid osv fungerer med tekst....regner med du mener srt filer?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av GameOver
    Bare HD filmer som ikke vil vise tekst?
    Xvid osv fungerer med tekst....regner med du mener srt filer?
    Har ikke sjekket med andre formater enn MKV. Benytter MakeMKV.:???:

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pgro
    Hei
    har selv en wdtv live og den spiller av tekst sålenge det er innbakt tekst i mkv filene, aldri hatt problemer med det, selvfølgelig finnes det mange mkv uten tekst og da anbefaler jeg heller å se ekte blu-ray
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Newcomer perkforr sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom tekst filen er av .srt type, må/bør navnet på filen være lik .mkv filens navn. Selvfølgelig ikke endelsen .srt eller .mkv skal være lik.

Dersom du har teksten innbakt i filen så er det kanskje greit å heller prøve en .srt fil for å se om det fungerer. Jeg har ikke hatt noen problemer med tekst innbakt i fil før så det er litt merkelig.

Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Leser at det ikke er menyer på feks img filer, men er det da som i ps3 media server, at du får opp flere video filer å velge i og hver av de har en egen subtitle?Hvis dere skjønner hva jeg merner nå?

Og ang subtitle på .mkv, går det ikke ann å kopiere subtitle fila inn i mappa hvor hoved mkv. fila ligger så blir det automatisk lagt på filmen? Slik fungerer det ihvertfall på ps3`n min ved streaming.
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Sted
    Ålesund
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg får tekst. Subfil med samme navn som videoen i mappen. Bruker wdlxtv firmware.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bodin
    har selv en wdtv live og den spiller av tekst sålenge det er innbakt tekst i mkv filene, aldri hatt problemer med det, selvfølgelig finnes det mange mkv uten tekst og da anbefaler jeg heller å se ekte blu-ray
    Har ikke gjort noe spesielt for å "bake" tekst inn i mkv filene. MKV filene har tekst for når jeg sjekker de vha. media player på PC-en funker teksten helt fint. Benytter MakeMKV for å rippe og med vanlige DVD-er funker det helt fint:-?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av larserikO
    Jeg får tekst. Subfil med samme navn som videoen i mappen. Bruker wdlxtv firmware.
    Vurderer om jeg skal teste ut wdlxtv firmware. Kan WD firmware enkelt tilbakestilles hvis en ikke er fornøyd med wdlxtv firmware?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Sted
    Ålesund
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den kan tilbakestilles ja, gjort det mange ganger selv. Bare les all dokumentasjonen før du gjør noe, så slipper du overraskelser.

Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har kjøpt wd tv hd lve og koblet den til nettverket mitt og den finner nettet og pcn min.
    Men når jeg går inn på feks Music - Network Shares og inn på uncletuca, som pcn min heter så fnner den noen ganger mappene jeg har delt men da finner den ingen media filer i disse mappene...
    Og andre ganger så finner den bare en mappe som heter users og heller ikke her finner den noen medie filer.
    Har delt mappene win 7 og win 7 ser wd tv på nettverk osv men wd tv finner ingen ting på network shares.

Men går jeg på media servers så kommer det opp 10 mapper som heter sjanger,album,klassifiseringer osv og her finner den mediefilene mine men i ett forferdelig kaos, oppdelt i sjanger,album, artist osv, ikke slik de ligger på pcn min i det hele tatt.

Noen som vet hva som kan være galt siden den ikke finner noe i network shares?
    Trodde dette skulle være plug and play men det var det visst ikke...
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Intermediate Espen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som vet om det er mulig å få Wimp applikasjon på WD TV LIVE? Skulle så gjerne hatt det.. Er det i det hele tatt mulig å laste ned og installere andre applikasjoner enn dem som allerede ligger på boksen?

Active
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    426
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rykter sier noe om Miracast til WDTV Live... Spennende.

Intermediate zx300 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    873
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenker på en slik media box, og lurer på et par ting

1. Spiller den av mkv 720&1080P via(kobles opp kun til kablet nettverk, ikke noe usb) nettverket? Og uten problemer?

2. Kan den legge til info på filmene som jeg har? Tenker på cover og info?

3. Kan denne boksen legge til undertekster(om det er norske eller engelske = same same)? Og det skjer uten problem?

4. Er boksen treg? Selv med siste oppdateringer?

5. Er det noen bedre bokser?

Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zx300
    Tenker på en slik media box, og lurer på et par ting

1. Spiller den av mkv 720&1080P via(kobles opp kun til kablet nettverk, ikke noe usb) nettverket? Og uten problemer?

2. Kan den legge til info på filmene som jeg har? Tenker på cover og info?

3. Kan denne boksen legge til undertekster(om det er norske eller engelske = same same)? Og det skjer uten problem?

4. Er boksen treg? Selv med siste oppdateringer?

5. Er det noen bedre bokser?

1: JA

2: Vet ikke

3: JA, undertekst fil må ligge i samme mappe som filmen. Og ha nøyaktig samme navn.

4: Jeg opplever den ikke som treig, men har ikke drevet så mye med den enda.

5: Vet ikke

Intermediate zx300 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    873
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Espen84
    3: JA, undertekst fil må ligge i samme mappe som filmen. Og ha nøyaktig samme navn.
    Ok, men forklarte meg litt dårlig. Tenkte på om den laster ned automatisk ifra internett.

Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, men forklarte meg litt dårlig. Tenkte på om den laster ned automatisk ifra internett.
    Åja.. det har jeg ikke utforsket noe med. Har bare hatt boksen i 14 dager og da har jeg streamet .mkv filer jeg har liggende på ekstern hdd som er koblet til router. Det har by the way fungert knirkefritt hver eneste gang.

Jeg regner med det er andre her som kan svare mer konkret på det du lurer på..

Newcomer PROSJEKMINATOR sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Anbefaler da Boxee. Den kan du laste ned automatisk fra nettet. Som regel engelsk tekst, men også norsk, svensk eller dansk i ny og ne.

Den legger også automatisk inn cover, info om filmen, karakter fra Rotten Tomatoes og IMDB.

Er knall fornøyd med den :-)

Side 36 av 38 FørsteFørste ... 6 16 26 32 33 34 35 36 37 38 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •