WD TV HD Media Player - Side 25

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 25 av 38 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 27 28 29 35 ... SisteSiste
Viser resultater 481 til 500 av 754
    Newcomer Cyclops sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    akselen og perkforr: Hva spiller dere fra? hardisk, minnepinne, etc etc.
    Jeg prøvde helt i starten jeg fikk den fra en gammel minnepinne. det gikk ikke. etter litt knoting rundt fant jeg ut at denne ikke var rask nok. nå speller jeg fra en 2.5" 500gb Western digital i et hardisk kabinett til 30kr fra deal extreme. funker gull. jeg har faktisk enda ikke vert borti en .mkv som ikke spilles av. kun at jeg får MASSE digital bokser på L5.1 og med mange reframes. men den starter og spille.

Active
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    485
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker en 500 GB 2,5" WD My Passport. Skulle tro at denne gir god nok ytelse. Fikk ikke tid til å teste på nytt i går. Skal gjøre et nytt forsøk i kveld.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Petray
    Da må du gå for WD TV Live
    Takk for svar. Så den støtter streaming fra NAS, men bare WD TV HD Live? Ikke WD TV HD?

Active
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    426
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av perkforr
    Jeg har faktisk nesten gitt opp å spille av 1080p. Men jeg har ikke oppgradert til seneste firmware så jeg skal gjøre et nytt forsøk.

Men det er slik at noen 1080p filmer fungerer men andre ikke.
    Hmm, funker alltid hos meg med 1080P...

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    akseln: Ja det er mer enn godt nok. kan virke som du har en ødelagt WD TV egentlig... får du noe feilmelding når du prøver å spille av noe den ikke klarer? Hva skjer på skjermen?

WD TV Live ligger klar til henting på postkontoret skal bli spennende å se hva den takler.

Active
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    426
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Cyclops
    nå speller jeg fra en 2.5" 500gb Western digital i et hardisk kabinett til 30kr fra deal extreme.
    OT: Men, har du link?

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    borchgrevink: DealExtreme: $4.90 USB 2.0 IBM-Compatible 2.5-inch HDD-Enclosure Liten NB dog, ikke det raskeste kabinettet. får rundt 20megabyte/s stabilt.
    Hjemmelodda også ser det ut til men til 5 dollar så er vell ikke annet å vente. o)

Newcomer perkforr sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Cyclops
    akselen og perkforr: Hva spiller dere fra? hardisk, minnepinne, etc etc.
    Jeg prøvde helt i starten jeg fikk den fra en gammel minnepinne. det gikk ikke. etter litt knoting rundt fant jeg ut at denne ikke var rask nok. nå speller jeg fra en 2.5" 500gb Western digital i et hardisk kabinett til 30kr fra deal extreme. funker gull. jeg har faktisk enda ikke vert borti en .mkv som ikke spilles av. kun at jeg får MASSE digital bokser på L5.1 og med mange reframes. men den starter og spille.
    Jeg bruker en WD 500 GB My Book. Jeg har tenkt på at det kan være harddisken. Jeg skal teste med USB flash stick. Kanskje den er raskere.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Freonor
    Takk for svar. Så den støtter streaming fra NAS, men bare WD TV HD Live? Ikke WD TV HD?
    Det stemmer, kun WD Live. Du kan klare det på WD TV HD, men da må du bruke uoffisiel programvare. Linker finner du i så fall tideligere i tråden:-)

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan nå bekrefte at WD TV Live klarer High@L5.1 og 16 Reframes.
    Alle filmene jeg hadde med det problemet fungerer nå helt utmerket. En verdig oppdatering.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jornhd
    Har nettopp kjøpt denne primært for å vise barnefilmer, slik at dvd'ene unngår å bli ødelagt. Ser nå at den ikke støtter dvd meny og kapitler på iso-filer.
    Har mange filmer som består av typisk 4-8 episoder. Hvordan bør jeg konvertere filmene slik at de blir enklest mulig å starte (navigere til)?
    Hvis jeg må dele episodene opp i enkeltfiler, må jeg da lage playlist for "Spill alle", eller spiller den automatisk neste episode?
    Finner jeg cover art noe sted, eller må jeg scanne dvd-coverne?
    Har DVDFab.
    Jeg har brukt Cdcovers.cc / DVD / C / 1 i mange år. De har utrolig mange cover i mange språk og det er gratis.

Newcomer eskil_b sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

F*@n til drit?

er det bare jeg som opplever det som problematisk å navigere i relativt store omfattende mp3-biblioteker?
    (har ca 220giga med musikk fordelt på ca 500 artister)
    å bla igjenom biblioteket tar sinnsykt lang tid. Og søkefunksjon er noe av det dårligste jeg har prøvd...ever!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig i at søkefunksjonen ikke er best, og det tar sikert sin tid om en har mange artister. Har ikke fått så mye på disken enda , men det blir vel ...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finnes det noe mulighet for å lage spillelister på WDTV?

Det er i bunn og grunn det eneste jeg savner fra den.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Finner ikke mitt nettverk.

Dette med nettverk er jeg ikke veldig god på. Har koblet den opp og alle ip adresser og det oppsettet stemmer. Men nettverket på min PC og mine filer, det finner den ikke. Har en ekstern hardisk koblet til min pc med det meste av filmer og musikk på, regnet med jeg kunne streame fra denne til WD. Går på network share og velger hovedmaskin, men får melding at den ikke kan tilkobles.
    Noen som kan hjelpe?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en gammel maskin med XP på som jeg delte ut noen musikk/film/foto-filer på, og WD boksen fant den tvert, selv om den måtte rote seg gjennom tre switcher for å få tak i filene.
    Har en bruker uten passord på den PCen.
    Den finner også min bærbare, men trøbler med å logge seg på den, selv om jeg vet at passordet er riktig...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Jeg har en gammel maskin med XP på som jeg delte ut noen musikk/film/foto-filer på, og WD boksen fant den tvert, selv om den måtte rote seg gjennom tre switcher for å få tak i filene.
    Har en bruker uten passord på den PCen.
    Den finner også min bærbare, men trøbler med å logge seg på den, selv om jeg vet at passordet er riktig...
    Har ikke noe passord på denne pc heller. Jeg lurer litt på om den har forskjellig navn på nettverk, men dette har jeg ikke peiling på hvordan jeg finner ut.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg byttet akkurat til Live-versjonen og er veldig fornøyd. Ga den gamle til pappa. Først og fremst synes jeg den er mye raskere enn den forrige utgaven. Navigeringen går kjappere og bildene jeg har i thumbnail view kommer opp fortere enn før. YouTube- funksjonen er søt. Man trenger ikke tastatur, for som regel søker man 1 gang og trykker seg videre – jeg pleier i hvert fall ikke å trenge 1 søk pr video jeg ser. Liker også at den nye boksen er mindre utsatt for fingermerker.

Bruker boksen til det den er god på, og det er se på video-filer. Musikk har jeg en iPod + Yamaha YS11 løsning på.

Bruker 500 GB WD passport disk til. Helt konge. Den hvite er finest syns jeg, har selv den sorte.

Skulle ønske den var bedre på bilder. Noen som har prøvd flickr- funksjonen??

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av arntost
    Har ikke noe passord på denne pc heller. Jeg lurer litt på om den har forskjellig navn på nettverk, men dette har jeg ikke peiling på hvordan jeg finner ut.
    Ser nå at Hovedmaskin heter MSHOME, men Wd TV heter Workgroup. Kan noen si meg hvordan jeg endre det på WD TV Live. Kan endre det på Hovedmaskin, men det er kanskje ikke så lurt?

Side 25 av 38 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 27 28 29 35 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •