Popcorn Hour A-110 på vei - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 7 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7
Viser resultater 121 til 129 av 129
    Intermediate b-ill sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    972
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Takler A-110 ekstern 2,5" disk som kun er tilkoblet med en usb kontakt? Eller må man ha ekstern strøm til den eksterne 2,5" disken?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Doc.G
    Hvis du installerer harddisk i A-110 kan du legge inn programvare som forandrer grensesnittet og henter cover + info fra nettet.
    hvordan legger man inn xbmc på popcorn hour a-110?
    har intern harddisk, men tenkte å kjøre med xbmc live med usb penn i første omgang, men får det ikke til.
    hjelp

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av b-ill
    Ok. Jeg er jo veldig fan av denne automatiske innhentingen av info og cover fra feks IMDB som XBMC gjør. Er dette noe man kan få til på A-110?

Og støtter a-110 mer eller mindre codecer enn det xbmc gjør?

Syntes å huske at den var litt treg til å navigere, leste det en plass i fjor, har dette hjulpet med firmware oppdateringer?

Og jeg bryr meg ikke om musikk funksjon, da jeg har squeezebox til den jobben
    funnet ut dette?

Intermediate b-ill sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    972
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det går IKKE ann å kjøre XBMC på Popcorn Hour. Da må du ha en HTPC.

Var en en tungvindt måte å få lagt inn automatisk henting av info, Yet Another Movie Jukebox - NMTWiki så jeg har ikke gjort det nei.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,
    prøver meg på et spørsmål her, noe jeg har slitt med over lengre tid, men er ikke et stort problem;

Når jeg spiller av filer som ikke har dolby digital/Dts lyd, stort sett divx, blir lyden helt forferdelig grøtete og rett slett fæl. Høres ut som høytalerne er sprengt. Nå har jeg akkurat lastet ned NRK serien "ikke gjør dette hjemme i hd", er vel .mp4 format, samme skjer der også. Er dette en kjent feil, eller er det noe jeg har feil i innstillinger?

Har en A-110, kjører lyden med optisk kabel. Er ikke så mange innstillinger å velge i lydinnstillingene, har prøvd meg frem uten resultat.

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dag Erik
    Hei,
    prøver meg på et spørsmål her, noe jeg har slitt med over lengre tid, men er ikke et stort problem;

Når jeg spiller av filer som ikke har dolby digital/Dts lyd, stort sett divx, blir lyden helt forferdelig grøtete og rett slett fæl. Høres ut som høytalerne er sprengt. Nå har jeg akkurat lastet ned NRK serien "ikke gjør dette hjemme i hd", er vel .mp4 format, samme skjer der også. Er dette en kjent feil, eller er det noe jeg har feil i innstillinger?

Har en A-110, kjører lyden med optisk kabel. Er ikke så mange innstillinger å velge i lydinnstillingene, har prøvd meg frem uten resultat.
    Sjekket volumet på PCH?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Christiansk
    Sjekket volumet på PCH?
    Gud bedre, nå følte jeg meg passe lurops:
    Det var jo det som var feil. Har aldri tenkt på det. Men volumet på selve boksen stod på fult, men det blir tydeligvis ikke tatt hensyn til på filer med dolby digital lydspor, for da er det forsterkeren som tar seg av alt?

Tusen takk for lynraskt svar.

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dag Erik
    Gud bedre, nå følte jeg meg passe lurops:
    Det var jo det som var feil. Har aldri tenkt på det. Men volumet på selve boksen stod på fult, men det blir tydeligvis ikke tatt hensyn til på filer med dolby digital lydspor, for da er det forsterkeren som tar seg av alt?

Tusen takk for lynraskt svar.
    No problem. Hørtes kjent ut siden jeg hadde samme "problemet" på min A-100 en gang

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    732
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har bare problemer etter att jeg kjøpte Panasonic 46vt25, får ikke bilde fra a-110 lenger.

Får bare svart skjerm, når jeg starter en film så kommer bilde men jeg får ikke sett hvor jeg er i mappene.

Noen ganger funker det og andre ganger bare svart skjerm.

Har prøvd å kjøre a-110 rett i tv og det funker noen ganger for så å bli svart skjerm etter litt.

Virker som om a-110 ikke synker med tv, for opp 1080p men det blir bare sort skjerm igjen.

Alt annet jeg har koblet opp mot tv virker med en gang.

Like før jeg kaster pch ut.

Noen med en vt25 som har samme problemet?

Side 7 av 7 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •