Squeezebox Classic & NRK

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Squeezebox Classic & NRK

Er det en snill sjel der ute som kan forklare meg (med teskje) hvordan jeg setter opp min Squeezeboxs Classic til å streame div. NRK radiokanaler?
    Forhåndsprogrammerte radiokaneler fungerer og jeg streamer musikk over nettverket uten problemer.
    Prøver å legge til adresser fra NRK.no - Lyd men får bare timeout på streamen...

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Nrk ligger jo inne med et hav av kanaler, Radio time>Location>Europe>Norway, der finder du de, men det er vel de du siger spiller ......
    Men ellers, ja, du finder alle nrk sine kanaler der, du kan lagre de som favoritter når de spiller. Er der noen der ikke er der, f.eks. nrk.klassisk i 320bit kan du jo legge den inn.
    I linkene fra nrk lyd har jeg høyreklikket på linken, kopierer da linken i Egenskaper over i url boksen i SqueezeCenter.
    Men ellers, ja, der er én av mine favoritter som jeg ikke kan spille, jeg får der også Timeout beskjed.
    Det tyder på netverk problem, kanskje du kan sjekke dine innstillinger i Settings>Advanced>Networking, ellers prøv igjen liff senere, det kommer sikkert.

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0