HP MediaSmart Server EX470 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    484
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av hula
    så du mener den støtter UPnP??
    "Does the HP MediaSmart Server work as a media server (use, for example, UPnP protocol to serve files to a digital media receiver hooked up in your entertainment center)?

Yes. The HP MediaSmart Server uses Windows Media Connect media streaming protocol, a superset of UPnP AV 2.0. The HP MediaSmart Server provides media streaming for downloaded “Hollywood” movies. What this means is that you can order a movie from your PC or TV that is connected to your network, and the movie can be downloaded to the server and streamed to your TV without having to keep the notebook powered up "

Jeg vet ikke jeg men så langt har ting fungert for meg ...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konge
    "Does the HP MediaSmart Server work as a media server (use, for example, UPnP protocol to serve files to a digital media receiver hooked up in your entertainment center)?

Yes. The HP MediaSmart Server uses Windows Media Connect media streaming protocol, a superset of UPnP AV 2.0. The HP MediaSmart Server provides media streaming for downloaded “Hollywood” movies. What this means is that you can order a movie from your PC or TV that is connected to your network, and the movie can be downloaded to the server and streamed to your TV without having to keep the notebook powered up "

Jeg vet ikke jeg men så langt har ting fungert for meg ...

"a superset of UPnP AV 2.0" - Den likte jeg har også hørt at servere blir raskere enn en vanlig NAS disk. Men det gjenstår å se, jeg bestilte HP MediaSmart med 1 TB Seagate Barracuda disk i går hos komplett. Det skal testes ordentlig og fullt ut mot Squeezeboks Duet og Popcourn Hour, trådløst og ikke trådløst..

Intermediate klovnikamp sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har erfaringer med denne boksen generelt og mtp på Squeezecenter ?
    Vurderer sterkt å bestille en nå.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •