Videoprosessor med composite, s-video, component og HDMI?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Videoprosessor med composite, s-video, component og HDMI?

Jeg er på utkikk etter en rimelig videoprosessor med composite, s-video, component og HDMI/DVI-innganger og HDMI- og component-utgang. Trenger ikke all verdens funksjoner, jeg er egentlig bare ute etter den samme funksjonaliteten som jeg ser at finnes i mange receivere. Dette har jeg imidlertid ikke klart å finne, sannsynligvis fordi jeg er litt evneveik.

Gefen sine prosessorer har så vidt jeg kan se bare component og HDMI inn, og DVDO sine er så vidt jeg kan se såpass kostbare at jeg ikke en gang har sett på spesifikasjonene...

Jeg kunne selvsagt kjøpe en billig receiver til å gjøre jobben, men jeg føler på mange måter at det blir feil ettersom jeg egentlig kun er ute etter videofunksjonaliteten. Jeg har en Denon 3805 receiver som jeg er godt fornøyd med og skulle gjerne slippe å bytte den ut, selv om det kanskje ville blitt billigere. Av en eller annen grunn liker jeg fortsatt å ha en egen boks for hver funksjon. Jeg forestiller meg at en separat videoprosessor uansett er bedre enn de som er innebygget i en receiver, selv om jeg jo ser at dette på mange måter blir tungvint når man kan få flotte "alt-i-en-bokser".

Produktet jeg er på utkikk etter burde vel finnes et sted, men hvor? Noen tips?

.:vegard:.

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    395
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Som du selv sier, DVDO har produktene...

Sjekk bruktmarkedet (både her og utlandet). Ofte kan en finne relativt rimelige modeller.
    En VP30 burde gjøre hva du ønsker. Evnt. en VP50.

Evnt. se på andre leverandører.
    Mye å lese her: Video Processors - AVS Forum

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •