Helios Z1000 eller Z2000?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Helios Z1000 eller Z2000?

Hei,

Jeg er på utkikk etter en mediespiller løsning for stua og har funnet ut at Popcorn hour eller Helios Z1000/Z2000 er nærmest løsningen for meg.
    Registrerte meg på Popcorn hour siden, men skjønte ikke helt hvordan man legger seg til i venteliste køen...:/
    Anyway... Fant ut at Helios spillerne gjør ca samme jobben og er i samme prisklasse. På denne siden: LINK fant jeg både Z1000 og Z2000, men Z2000 står ikke nevnt på hjemmesiden til Helios med ett eneste ord...
    Noen som vet noe om forskjellen på disse modellene? Og om de duger?

mvh

Tommy

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    854
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjenner ikke de, men det er liksom Popcorn og Tvix som er i vinden i dag da..

Men sjekk mpcclub.com og forumet der, det er stedet for mediaspillere.

Her er nettsidens Topp 3 for mars
    http://www.mpcclub.com/modules.php?n...rder=0&thold=0

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tohmy
    Hei,

Jeg er på utkikk etter en mediespiller løsning for stua og har funnet ut at Popcorn hour eller Helios Z1000/Z2000 er nærmest løsningen for meg.
    Registrerte meg på Popcorn hour siden, men skjønte ikke helt hvordan man legger seg til i venteliste køen...:/
    Anyway... Fant ut at Helios spillerne gjør ca samme jobben og er i samme prisklasse. På denne siden: LINK fant jeg både Z1000 og Z2000, men Z2000 står ikke nevnt på hjemmesiden til Helios med ett eneste ord...
    Noen som vet noe om forskjellen på disse modellene? Og om de duger?

mvh

Tommy
    Ut i fra det jeg kan se av spesifikasjonene så er ikke disse mediaspillere i det hele tatt, det er kun en lagringsenhet.

Se her for alternativ: ISTARHD INDEX eller Popcorn som du allerede har kikket på. Jeg har førstnevnte og den fungerer som en drøm

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •