Jeg har lest gjennom de fleste trådene i denne kategorien, men har fremdeles et par enkle spørsmål jeg lurer på.

Det jeg er på jakt etter er den beste løsningen for å se alt jeg har av konserter som er lagret på pc'en via tv-skjermen. Når jeg legger en konsert inn på pc'en fra dvd, så bruker jeg DVD Shrink uten å komprimere for å forhindre at lyd og bilde taper seg i kvalitet.

Alternativ 1 er å fortsette å lagre konsertene/filmer på pc'en, evt. via en ekstern hd (500 gb til ca. 1000.-), og bruke en enkel mediaspiller uten hd.

Alternativ 2 blir å kjøpe en mediaspiller med lagringskapasitet slik at jeg etter rippingen kan overføre alt fra pc'en til denne.

Fra før har jeg en dvd-spiller som er mer enn god nok, samt Playstation3 som kan brukes til BlueRay.

Får jeg mest "valuta" for pengene dersom jeg kjøper en mediaspiller uten dvd-spiller og hd? Finnes det en mediaspiller med dvd som kan rippe dvd'er og lagre disse? Hvilke mediaspillere har intern hd, og som i tillegg kan tilkobles ekstern hd?

Det høres fristende ut med en mediaspiller som kan bruke trådløs overføring, men vil dette fungere optimalt og uten hakking siden min pc er en over tre år gammel Toshiba Sattelite?