Squeezebox Duet - Side 39

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 39 av 108 FørsteFørste ... 9 19 29 35 36 37 38 39 40 41 42 43 49 59 69 79 89 99 ... SisteSiste
Viser resultater 761 til 780 av 2146
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Batterilevetid

Hvordan opplever dere batterilevetiden på kontrolleren?

Jeg opplever den som ekstremt dårlig. 2-3 timer med bruk og den nærmer seg faretruende lavt nivå.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    854
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du en forholdsvis ny SW? Skjedd mye på batterisparing-fronten i høst. Anbefaler SC 7.3 som er i siste betafase.

Bruker du en trådløs ruter eller kjører du Controlleren trådløs direkte mot Receiveren?

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si meg enig i at batterilevetiden ikke er spesielt imponerende. Sonos neste

Newcomer JLmorten sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det er en batterisluker, men skulle vel egentligt bare mange.
    den er koblet opp trådløst, den har rellativt stor skjerm i forhold til faktisk størrelse, den har mange funksjoner, og den har et lite batteri pga liten størelse, og da går det slik.
    De kunne jo laget en Utgave 2 kontoll, en myyye større, med litt flere funksjoner, større skjer, mye større batteri osv, hadde vært kult

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    854
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som sagt er det flere punkter som kan bedre batteritiden betaktelig.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sportify

Hei ,

Er det noen som vet om spotify tjenesten kan brukes på squeezbox?

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke det, men det kommer sikkert.
    Can you stream to a Squeezebox?

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    JLMorten, hvis du stadig vil ha WAV, da kan du jo bruke Windows Media Player til å rippe. Det går lynraskt, og den lagrer da albummet i "Min Musikk" med albumbilde.
    Da kan du med Duet velge ITunes for dine AppleLossless filer, eller "Music Folder" (tror jeg det heter) for dine WAV og flac filer.

Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Niels Nielsen
    JLMorten, hvis du stadig vil ha WAV, da kan du jo bruke Windows Media Player til å rippe. Det går lynraskt, og den lagrer da albummet i "Min Musikk" med albumbilde.
    Da kan du med Duet velge ITunes for dine AppleLossless filer, eller "Music Folder" (tror jeg det heter) for dine WAV og flac filer.

Har nå lagt inn alt på nytt Som Apple Lossless, og beholder WAV på den eksterne backup disken intil videre.
    Men dersom eg vil ha tilgang til all MP3 musikken også via Duet`en, får jo det til, men dersom eg bruker Artist søking, blander jo Duet`en mp3 og Lossless`en, er det en måte og ordne dette på slik at dersom eg blar med Artist eller Album så vil mp3 vises som egen mappe, ikke åpnes og blandes.
    Mp3 musikker er det fruen som har lastet ned og hadde jo vært greit og hatt den tilgjenelig den også, men ikke slik som nå,, blir bare kaos. Mp3 ligger heller ikke inne i Itunes.....hadde eg navngitt Mp3 mappen med artist og/eller album navn, så burde den vell ikke åpnes men kun vises som en mappe/album når eg blar gjennom album??????????

Intermediate Noose sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ta å lag et samlealbum med alle hennes sanger. eks. tittel - artist - "navn"`s Sanger

Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Noose
    Ta å lag et samlealbum med alle hennes sanger. eks. tittel - artist - "navn"`s Sanger
    Får prøve meg litt frem

Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lagt til bilder til alle Album, og inne i Itunes har eg spilt av album, gått nede i venstre hjørne i "Spilles Nå" høyreklikket og kopiert, merket alle sangene i albumet, høyreklikket og velgt vis, og limt inn bilde på der det strå bilde,
    I Itunes vises nå bilde til alle album osv. Gått in i Squeezecenter og Søkt opp på nytt. og bare noen få prosent av album bilde vises når jeg blr igjennom album, både via Squeezecener og via kontrollen. går jeg inn på et album uten bilde, og spiller dett kommer bilde opp etter hvert. men ingen album har bilde lagt til sang nr 1, men så for sang 2,3,4 osv spilles så er det bilde.

så eg kan ikke se album bilde mens eg blar nedover i albumlisten, kun noen få.
    Men de fleste albumbildene kommer opp når eg spiller av album, med unak av når eg spiller av sang 1...

Merkelig, har jo lagt bilde til sang 1 også, men under denne albumbilde innlegging i Itunes så spiller den jo altid av sang 1 når dette gjøres, må jo spille for og få opp "Spilles NÅ", men må eg stoppe avspillingen etter album er kopiert, før eg markerer og legger inn bilde???

Trudde at eg var ferdig igej nå eg men nei...

Active mk1 black limited sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    413
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    O'lykke! ;-)

Fikk lagt mine klamme hender på en slik til en meget god pris på finn.no i dag - må bare bli ferdig med å konvertere alle CDene nå...:-)

Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JLmorten
    Har lagt til bilder til alle Album, og inne i Itunes har eg spilt av album, gått nede i venstre hjørne i "Spilles Nå" høyreklikket og kopiert, merket alle sangene i albumet, høyreklikket og velgt vis, og limt inn bilde på der det strå bilde,
    I Itunes vises nå bilde til alle album osv. Gått in i Squeezecenter og Søkt opp på nytt. og bare noen få prosent av album bilde vises når jeg blr igjennom album, både via Squeezecener og via kontrollen. går jeg inn på et album uten bilde, og spiller dett kommer bilde opp etter hvert. men ingen album har bilde lagt til sang nr 1, men så for sang 2,3,4 osv spilles så er det bilde.

så eg kan ikke se album bilde mens eg blar nedover i albumlisten, kun noen få.
    Men de fleste albumbildene kommer opp når eg spiller av album, med unak av når eg spiller av sang 1...

Merkelig, har jo lagt bilde til sang 1 også, men under denne albumbilde innlegging i Itunes så spiller den jo altid av sang 1 når dette gjøres, må jo spille for og få opp "Spilles NÅ", men må eg stoppe avspillingen etter album er kopiert, før eg markerer og legger inn bilde???

Trudde at eg var ferdig igej nå eg men nei...
    Prøvde på en update av squeezecenter, da gikk alt i stå, og måtte slette fra pc og installere på nytt, da etter et par timer med stress for og få komme opp og gå igjen så har det nå dukket opp en del flere album bilder, må ha vert noe bøgg i Squeezecenter som har skapt problemer, for har ikke gjort noe annet en det.
    men er noe småbøgg enda, en ca 10 av albumma kommer opp dobbelt på kontrollen og i squeezecenter, men er ikke lagret dobbelt i Itunes eller noen annen plass i pc, og det er kun ene album utgaven som kommer opp med bilde da. men men kan nokk leve med det, har ivertfall album bilde til 99% nå, og kan jo ikke bli helt perfekt.

En annen ting som eg isje finner ut av, før eg la inn alt på nytt så hadde eg lagt inn egne bilder på kontrollen, bakgruns bilde av grom hifi selvsagt. dette har jo forsvunnet nå, og finner ikke ut hvordan eg klarte dette første gangenops: har blitt dommere underveis eg:cry:

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JLmorten
    Har nå lagt inn alt på nytt Som Apple Lossless, og beholder WAV på den eksterne backup disken intil videre.
    Men dersom eg vil ha tilgang til all MP3 musikken også via Duet`en, får jo det til, men dersom eg bruker Artist søking, blander jo Duet`en mp3 og Lossless`en, er det en måte og ordne dette på slik at dersom eg blar med Artist eller Album så vil mp3 vises som egen mappe, ikke åpnes og blandes.
    Mp3 musikker er det fruen som har lastet ned og hadde jo vært greit og hatt den tilgjenelig den også, men ikke slik som nå,, blir bare kaos. Mp3 ligger heller ikke inne i Itunes.....hadde eg navngitt Mp3 mappen med artist og/eller album navn, så burde den vell ikke åpnes men kun vises som en mappe/album når eg blar gjennom album??????????
    I ITunes kan du lage 2 biblioteker, en til deg og en til konen. Går ut fra du kan velge via Duet hvilket bibliotek du vil spille fra.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    854
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til info er nå SC 7.3 lansert!

SqueezeCenter 7.3 and SqueezeNetwork Updates
    We've just released an update to SqueezeCenter and SqueezeNetwork that has added major new functionality and improvements. Here's what's new:

-Support for Deezer music service in the United Kingdom, France, and Germany
    -Music Stores menu has been added to the Home menu, allowing you to browse and search the Amazon CD store by artist, genre, or most popular in the US, UK, Canada, France, and Germany
    -Improvements have been made to the Player sync UI
    -Streamlined Internet Radio menu with direct access to Local Radio, World Radio, and other options provided by Radiotime
    -Improvements have been made to player sync, track cross-fade on synced players, gapless playback when synced, stream drift has been reduced and overall reliability has been improved
    -Support for Nordic languages (Norwegian, Swedish, Finnish, Danish) has been added
    -Improved SqueezeCenter installation and setup
    -Numerous bug fixes

http://www.slimdevices.com/su_downloads.html

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oppdager hele tiden nye ting med selv 7.0
    Den har også den Amazon funksjon med låter på radioen!

Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har den oppe og kjører på ubuntu server. Virker veldig greit. :-D Smart med den nye måten man kan installere nye plugins. (7.3)

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns siste versjon (7.3) er meget stabil og rask, med den forrige versjonen gikk det avogtil litt sakte på Duet, men det går vesentlig raskere nå

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det snakkes om på SlimForum at 7.3 har dårligere lyd enn 7.2, noen bemerket det? Skulle være mer metallisk diskant osv.

Side 39 av 108 FørsteFørste ... 9 19 29 35 36 37 38 39 40 41 42 43 49 59 69 79 89 99 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •