Squeezebox Duet - Side 15

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 15 av 108 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 35 45 55 65 75 85 95 105 ... SisteSiste
Viser resultater 281 til 300 av 2146
    Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Trenger litt hjelp!

Får ikke valgt musikk utenom det albumet jeg velger i SqueezeCenter.
    Virker som noe har begrenset tilgang fra kontrolleren...

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant det ut selv måtte bare reconnecte serveren

Kan noen fortelle meg hvordan jeg lager playlists?
    Legger til sanger men hvor finner jeg playlista??

Fant dette ut av meg selv også :P

Newcomer Getsome sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har valgt å legge inn all musikken på MP3tunes.com for å slippe å streame fra pc'en?

Ser at man kan betale en sum i året og dermed legge inn FLAC-filer. Noen som har testet med FLAC?

Deilig å slippe å ha på pc'en hele tiden eller slå den på når man skal høre på musikk.

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Getsome
    Deilig å slippe å ha på pc'en hele tiden eller slå den på når man skal høre på musikk.
    Derfor er NAS et alternativ: http://avforum.no/forum/generelt-aud...queezebox.html

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kokken
    Jeg innbiller meg at det er litt styr å få det til + at det koster litt for denne NAS'en! Derfor må jo det å lagre alle musikken på nettet for en liten sum i året og knytte nettet mot Squeezebox'en være et bedre alternativ, såfremt det funker bra!

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er prisen på lagring?

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kokken
    Hva er prisen på lagring?
    Ikke så ille. 200kr i året for unlimited lagring (musikkfiler opp til 50mb) og gratis for filer opp til 10mb!

MP3tunes Free Locker

MP3tunes Free Locker features:

* Unlimited music storage and listening
    Unlimited Storage is available for a select number of sign-ups each day, with priority given to lockers with tracks. To get unlimited space now, sign up for a Premium Locker.
    * Play your music on any web browser
    * Store music files up to 10MB each
    * Advertising supported

Free
    MP3tunes Premium Locker

MP3tunes Premium Locker features:

* Unlimited music storage and listening
    * Play your music on web-capable devices
    * Store music files up to 50MB each
    * Back up your DRM tracks (iTunes)
    * Unrestricted album art viewing
    * Full access to customer support

$39.95 per year
    MP3tunes Announces Music Streaming through Logitech Squeezebox Duet Network Music System

January 7, 2008 – San Diego, CA — MP3tunes – MP3tunes Music Locker: Your Music Everywhere – is pleased to announce that the MP3tunes Music Locker will be available through the new Logitech Squeezebox Duet network music system. The Squeezebox Duet system offers an innovative controller, which includes a full-color LCD screen, and a compact receiver – enabling people to wirelessly browse, select and play their digital music on their existing stereo speakers anywhere in the home – even when their computer is off.

“The Logitech Squeezebox, combined with the MP3tunes Music Locker, is an ideal way for people to enjoy their personal music libraries, since it completely frees the music from the PC,” commented Michael Robertson, CEO of MP3tunes. “With the Squeezebox Duet, they get the extra bonus of being able to have their music in their pockets as they move throughout their homes.”

Through the MP3tunes open API, owners of Logitech’s popular and award-winning Squeezebox can easily create a secure, customized Music Locker to store their personal digital music collections and stream the music through their home stereo system, with Duet delivering wireless mobility. To optimize the Duet with an MP3tunes Music Locker and Logitech Squeezebox Duet network music system, please visit Your music on the Logitech Squeeze Box and Transporter via SqueezeNetwork @ MP3tunes.com.

“MP3tunes truly turns the Squeezebox into a robust multi-room music system since it lets people stream all the digital music they own from their online Music Locker,” said Robin Selden, vice president and general manager of Logitech’s Streaming Media business unit. “We are delighted to be able to give our customers the ability to easily listen to their own music collections they’ve spent years acquiring and digitizing – without needing to run wires or even have their PC on. And with the Squeezebox Duet controller, people can manage their digital music from the palm of their hand.”

The Logitech Squeezebox Duet network music system is expected to be available in the U.S. and Europe at the end of January for a suggested retail price of $399.99 (U.S.). For people who want to set up additional rooms to play music, additional receivers can be purchased separately for a suggested retail price of $149.99 (U.S.).

Newcomer keksen sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Flere musikkmapper?!?

Har nettopp plugget inn squeezeboxen, da den kom med UPS i dag... Men jeg har musikk liggende på flere PCer, og på en harddisk som er koblet i nettverket. Men har ikke fått til å legge til flere musikkmapper. Får bare squeezeboxen opp mot en av mappene, så det er jo kjipt om jeg ikke får tilgang til all musikken min i nettverket. Noen som har ett tips eller to til meg?!?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    854
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I hovedmappen lager du snarveier som viser til de andre lokasjonene.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snarvei funka bra, men alle mappene på den nettverksbaserte harddisken min blir vist som tomme på SB?!?! Og jeg kan love deg at mappene ikke er tomme?!?! Støtter den ikke MP3???

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et "wild guess": Hvordan er nettverksdisken delt? Er det satt opp tilgang på brukernivå med passord? Har squeezecenter rettigheter til å lese disken?

Og ja: Den støtter seff MP3, i alle fall alle mine 8000 filer

Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmmmm.... det er passord på disken, siden den ligger i det trådløse nettverket, men har gikk alle leserettigheter... men skjedde ikke stort da heller... noen flere tips?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare for å bruke eliminasjonsmetoden så ville jeg gjort følgende:
    Opprett link i squeezcenter kun mot nettverksdisken og ta en ny full scan.

Hensikten er å sjekke om squeezecenter har problemer med tilgang på den eksterne disken generellt eller om det er en bug i form av lesing fra forskjellige lokasjoner.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dumt spørsmål, du har installert Slimserver på de andre maskiner også ? Det trenger du kanskje ikke ?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    854
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Niels Nielsen
    Dumt spørsmål, du har installert Slimserver på de andre maskiner også ? Det trenger du kanskje ikke ?
    Nei, nei, det må han så klart ikke gjøre.

Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    **** i *******...fikk det **** meg ikke til å funke!! så jeg flytta harddisken til den stasjonære pcn i huset, så deler vi musikken derfra... MEN, all musikk jeg spiler av nå skurrer så jævlig at det ikke går an å høre på!!! Denne drittspilleren kan dere få billig meg, har sett logitech wireless DJ i bruk, og den virker etter første øyekast som en mye bedre spiller enn squeezebox. Noen som har noe tips til meg?!?!?!!?!?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    854
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av keksen
    Denne drittspilleren kan dere få billig meg, har sett logitech wireless DJ i bruk, og den virker etter første øyekast som en mye bedre spiller enn squeezebox.
    Regner med du skjønner at det ikke skal være slik??

Skal love deg at SB og WDj er i to vidt forskjellige ligaer.

Du får fortelle hvordna du har koblet det mm da. Men høres mest ut som noe er defekt, for normalt får du lyd eller så får du ikke..

Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De første sangne jeg spilte var bra lyd og br kvalitet, jeg ble imponert over spilleren. Men idet jeg la inn tilgang til flere mapper og altså mer musikk så har den begynt å harke... Selv de gamle sangene, som funka bra før funker ikke nå. Det skurrer på bassen...Vet ikke om det er fordi den ikke får nok "båndbredde" eller ikke?!? Men det er på bassen det kommer skikkelig spiss og ekkel skurr....

Newcomer skrue sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    97
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av keksen
    De første sangne jeg spilte var bra lyd og br kvalitet, jeg ble imponert over spilleren. Men idet jeg la inn tilgang til flere mapper og altså mer musikk så har den begynt å harke... Selv de gamle sangene, som funka bra før funker ikke nå. Det skurrer på bassen...Vet ikke om det er fordi den ikke får nok "båndbredde" eller ikke?!? Men det er på bassen det kommer skikkelig spiss og ekkel skurr....
    Betyr det å "la inn tilgang til flere mapper" at dette medførte mer
    nettverkstrafikk? Den eneste gangen jeg har opplevet "hakking" er da jeg
    kopierte ny musikk til serveren (kjører linux) samtidig som serveren streamet
    musikk til en SB. Og da var det den trådløse ruteren som var i ulage. En omstart
    av den fikset problemet.

I går kveld spilte jeg med tre spillere samtidig i huset. Både synkronisert og hver
    for seg. Ikke mye som slår slikt.

Side 15 av 108 FørsteFørste ... 5 11 12 13 14 15 16 17 18 19 25 35 45 55 65 75 85 95 105 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •