Squeezebox Duet - Side 14

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 14 av 108 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 24 34 44 54 64 74 84 94 104 ... SisteSiste
Viser resultater 261 til 280 av 2146
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei! Er det noe som vet hvordan en endrer meny innstillingen på SqueezeBox controlleren? På Squeezebox Classic var det joe greit å gjøre det gjennom SqueezeSenteret og innstillinger, men controlleren kommer altså ikke opp i menyen her :-( Er ikke 100 % konfortabel med menyvalgene som de er, og jeg har jo allerede laget meg et bra oppsett på SqueezeBox Classic som jeg gjerne også skulle ha brukt på controlleren...

Ikke sikkert det er mulig....

Noen gode tips på hvordan en raskt skal finne frem til artister...? Er jo veldig enkelt med fjernkontrolleren til Classic (ved hjelp av "tekstmelding" metoden..)...

Takker for svar!! :-)

Mvh,
    flanglo

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ruxxy
    Men vill jeg oppleve en forbedring på signalet som kommer inn til forsterkeren da? Kjører nå TOSLINK fra Xbox 360 media løsning og er knallfornøyd...
    Ja du vil få mye bedre lyd, for XBOX360 kjører all lyd ut som dolby digital, dvs at når du spiller av MP3 så kjører den dolby digital 2.0 ut (altså komprimert lyd), hvis de ikke har endret dette i senere firmwares uten at jeg har fått med meg dette.
    --
    Thorbjørn

Intermediate pesnp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    934
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av flanglo
    Hei! Er det noe som vet hvordan en endrer meny innstillingen på SqueezeBox controlleren? På Squeezebox Classic var det joe greit å gjøre det gjennom SqueezeSenteret og innstillinger, men controlleren kommer altså ikke opp i menyen her :-( Er ikke 100 % konfortabel med menyvalgene som de er, og jeg har jo allerede laget meg et bra oppsett på SqueezeBox Classic som jeg gjerne også skulle ha brukt på controlleren...

Ikke sikkert det er mulig....

Noen gode tips på hvordan en raskt skal finne frem til artister...? Er jo veldig enkelt med fjernkontrolleren til Classic (ved hjelp av "tekstmelding" metoden..)...

Takker for svar!! :-)

Mvh,
    flanglo

Hei, Jeg vet ikke om det er mulig å endre meny oppsett, jeg har nettop fått min i hus og har ikke fått lekt/lest nok enda.

Har du prøvd search funksjonen? Music Library --> Search

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja dette var nydelige greier å få i hus. Savner også SMS-metoden for å bla i musikkbiblioteket - blir nok til at jeg må kikke litt i manualen etter en god metode.

Inntil videre blar jeg på 'disk plassering' i stedet for der jeg der har alfabetisert hierarki på musikken - det gir i hvert fall et nivå forbedring på aksesstiden.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    striky. Det hadde vært kjempebra om du gidder å oppdatere første post med noen linker. Link til nedlasting av Squeezecenter feks. Link til demovideoer osv. Fint å slippe å lete gjennom hele tråden.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fungerer Pandora via Squeezebox fortsatt for oss norske brukere?

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg også lagt inn bestilling

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av large
    Fungerer Pandora via Squeezebox fortsatt for oss norske brukere?
    Tvilsomt. Det er mulig å bruke Pandora interaktivt (uten Squeezebox) via proxy-servere som maskerer IP-adressen din slik at det ser ut som du benytter en US-adresse, men tror ikke slike tjenester er så lett å sette opp for Squeezeboxen din. Da må det eksistere en plugin for Squeezecenter som opererer via en proxy, og det vet jeg ærlig talt ikke om er tilgjengelig. Et alternativ kan være å sette opp en proxy på PCen din der du kjører Squeezecenter som ruter ALL internett-tilgang fra den PCen via en slik ekstern proxy-server.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Tvilsomt. Det er mulig å bruke Pandora interaktivt (uten Squeezebox) via proxy-servere som maskerer IP-adressen din slik at det ser ut som du benytter en US-adresse, men tror ikke slike tjenester er så lett å sette opp for Squeezeboxen din. Da må det eksistere en plugin for Squeezecenter som opererer via en proxy, og det vet jeg ærlig talt ikke om er tilgjengelig. Et alternativ kan være å sette opp en proxy på PCen din der du kjører Squeezecenter som ruter ALL internett-tilgang fra den PCen via en slik ekstern proxy-server.
    Usj... Jeg trodde man kunne kjøpe abb. for å få tilgang til Squeezenetworket som også innebar Pandora. Er det noen som har prøvd sin duett på Pandora i det siste?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

AC Adapteren

Heisann,

Jeg lurer på å kjøpe denne fra USA og lurer på om AC Adapteren bruker "standard" PC-kabler slik at det bare er å bytte fra US til Norsk kabel?

Håper noen som har boksen kan bekrefte/avkrefte dette. Gjelder også ladestasjonen...

Thanks!
    -Tommy

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av large
    Usj... Jeg trodde man kunne kjøpe abb. for å få tilgang til Squeezenetworket som også innebar Pandora. Er det noen som har prøvd sin duett på Pandora i det siste?
    Det er jo mulig at Squeezenetwork fungerer som en proxy mot Pandora. Har aldri forsøkt dette selv...

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TommyN
    Heisann,

Jeg lurer på å kjøpe denne fra USA og lurer på om AC Adapteren bruker "standard" PC-kabler slik at det bare er å bytte fra US til Norsk kabel?

Håper noen som har boksen kan bekrefte/avkrefte dette. Gjelder også ladestasjonen...

Thanks!
    -Tommy
    Du kan bruke en adapter såvidt jeg kan se.
    Possible to pre order the Duet with an Euopean power supply? - Slim Devices : Community : Forums

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hiver meg inn i denne tråden. Duet er bestilt, venter bare på levering fra Logitech.. Snart 3 uker siden jeg bestilte, så litt utålmodig.

Uansett, har søkt litt rundt.

Har akkurat gått til anskaffelse av en Iphone og er fortsatt i himmelen, slickere bruker-opplevelse har jeg aldri opplevd.

Så kom jeg selvfølgelig på tanken, IPhone + Squeezbox

Googlet og kom over dette prosjektet:
    Penguin Loves Music

Iphone / Ipod-touch interface til Squeezecenter

Skal selvfølgelig teste dette med en gang jeg får Dueten.
    Det interessante er at en IPod touch koster mindre en Duet kontrolleren.

Så hvis dette fungerer bra, er det kanskje ikke så dumt å bare gå for Duet mottakeren.

Ikke minst for de som har en gammel Squeezebox Classic/Transporter er jo dette en genial løsning. Iphone løsningen jobber direkte mot Squeezecenter, så alle varianter bør støttes

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lar det seg gjøre å kombinere en Squeezebox med f.eks en Harmony 1000, for å få med universalfjernkontrollfunksjonaliteten i samme pakka? Det hadde i så fall vært den ultimate løsningen..

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torby
    Lar det seg gjøre å kombinere en Squeezebox med f.eks en Harmony 1000, for å få med universalfjernkontrollfunksjonaliteten i samme pakka? Det hadde i så fall vært den ultimate løsningen..
    Skal vel være mulig både med Transporter og SB3, men neppe med Duet, da den er en fjernkontroll i seg selv, kan aldri fungere siden den bruker WiFi.

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det fungerer med SB3. Bruker selv Harmony One med SB3.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det fungerer med SB3. Bruker selv Harmony One med SB3.
    Da begynner vi å snakke... :-D Forstår jeg rett hvis jeg tror at SB3 er Squeezebox Classic?
    Hvordan vil dette se ut på Harmony One evt 1000? Vil man få et like lekkert grensesnitt som på Duet? Noe ala iPod look? Brukervennlighet og WAF er viktige faktorer her i huset... ;-)

Transporter er utelukket pga pris.

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da begynner vi å snakke... :-D Forstår jeg rett hvis jeg tror at SB3 er Squeezebox Classic?
    Hvordan vil dette se ut på Harmony One evt 1000? Vil man få et like lekkert grensesnitt som på Duet? Noe ala iPod look? Brukervennlighet og WAF er viktige faktorer her i huset... ;-)
    SB3 er SqueezeBox versjon 3. Noen kaller den "classic", men det er ikke noe offisielt navn. Her er den jeg snakker om:
    Squeezebox Wireless Digital Media Player: Listen to the music you love in any room in your home

SqueezeBox Controller (som er fjernkontrollen til Duet) har et helt spesielt grensesnitt som blant annet gir deg album-cover. Det vil du ikke få til på Harmony One/1000. Det er ingenting som sender noe informasjon tilbake til disse fjernkontrollene, så du er avhengig av displayet på SB3 for å se hva som skjer.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    854
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SB3 er SqueezeBox versjon 3. Noen kaller den "classic", men det er ikke noe offisielt navn.
    Er litt forvillende, men det må sies at dette er rimelig offisielt..

http://www.logitech.com/index.cfm/sp...s/881&cl=no,no

Men i noen landsspesifikke Logitechsider kalles den bare Squeezebox, det samme på Slims sider. Men SB3 kalles den ingen steder lengre ser det ut som.

Men sier man SB3 vet alle hva man snakker om.. :-)

En annen sak, som jeg har prøvd å prente inn flere ganger her, produktet "Duet" er bare en samlebetegnelse på de fysiske produktene SB Controller og SB Receiver.
    Er bedre å bruke de riktige navnene så blir det ikke feil svar og forviklinger.

.

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har helt rett, Pant. Ser ut til at Logitech har gjort en rebranding på sine sider, sikkert når de lanserte Duet-pakken.

Side 14 av 108 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 24 34 44 54 64 74 84 94 104 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •