Squeezebox Duet - Side 108

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 108 av 108 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 68 78 88 98 104 105 106 107 108
Viser resultater 2,141 til 2,146 av 2146
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Mr Jetta
    Enig med Ulf-B. Her hjemme fungerer også Squeezebox Dueten finfint :-D

Når det gjelder det med oppdateringer merket jeg også at fjernkontrollen hyppig ville oppdatere seg i starten. MEN jeg la merke til at det stort sett var fra versjon 7.7 til 7.6, for så neste gang tilbake igjen fra 7.6 til 7.7 osv. Merkelig nok! :???:

Men som sagt, alt fungerer meget smertefritt! Vurderer faktisk å anskaffe meg en til her i huset..
    Det har jeg ikke tenkt på, skal se etter..

Akkurat nå strever duet'n fælt. Den vil så gjerne oppdatere til 7.7.2 r9600, men kræsjer hver gang. Dvs. at hver gang jeg skal bruke den må jeg takke nei til en oppdatering... :/

Newcomer TBJ sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problem...
    Har både Logitech Squeezebox Duet og Squeezebox Radio, og det har fungert helt perfekt lenge.
    Men nå plutselig har jeg fått et problem.

Bruker Squeezebox Radio mye til å høre på radio. Plutselig en dag fant jeg ingen radiostasjoner (kun de "utvalgte stasjonene" ala Andy's Picks og .. andres Picks).
    Det er alt jeg fant. På resten (alle andre valgene; Lokal, Musikk, Verden) fikk jeg meldingen "Klarer ikke å koble til" og "Connect timed out: Bad file description".
    Søkte jeg f.eks. på NRK, fikk jeg samme meldingen.

Jeg avinstallerte da Logitech Media Server (+ fjernet alle spor av den) og installerte den på nytt .
    Samme problemet fremdeles...

Fant så ut at det også var et annet problem (løser jeg dette, så vil det nok fungere igjen):
    Jeg har lagt opp et musikk bibliotek på Logitech Media Server som jeg har kalt "Bj-Musikk", samt skrevet inn brukernavn og passord til mysqueezebox.com.
    Velger jeg nå "Min musikk", så kommer jeg inn på mitt musikk bibliotek og får hørt på min musikk. Velger jeg radio, får jeg samme problemene som forklart over.

Men.... (dette stusser jeg på) går jeg til Instillinger -> Avansert -> Nettverk -> Bytt til mysqueezebox.com og velger den, så FUNGERER internett radioen perfekt. Alle kanalene er der. Perfekt..
    Men trykker jeg nå på "Min musikk", ser jeg den kobler seg opp mot mitt musikk bibliotek og jeg får valgt det jeg har på serveren (mitt bibliotek).
    Men nå fungerer ikke internett radioen igjen (aaargh). Da MÅ jeg inn på Instillinger -> Avansert -> Nettverk -> Bytt til mysqueezebox.com for å få den til å fungere igjen.

Hva pokker???
    Det virker som om de (mysqueezebox.com og mitt musikk bibliotek) lever sitt eget liv og er totalt fraskilte.

Hjelp!!! Jeg hadde ikke dette problemet før.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TBJ
    Problem...
    Har både Logitech Squeezebox Duet og Squeezebox Radio, og det har fungert helt perfekt lenge.
    Men nå plutselig har jeg fått et problem.

Bruker Squeezebox Radio mye til å høre på radio. Plutselig en dag fant jeg ingen radiostasjoner (kun de "utvalgte stasjonene" ala Andy's Picks og .. andres Picks).
    Det er alt jeg fant. På resten (alle andre valgene; Lokal, Musikk, Verden) fikk jeg meldingen "Klarer ikke å koble til" og "Connect timed out: Bad file description".
    Søkte jeg f.eks. på NRK, fikk jeg samme meldingen.

Jeg avinstallerte da Logitech Media Server (+ fjernet alle spor av den) og installerte den på nytt .
    Samme problemet fremdeles...
    Opplevde det samme problemet. Først på min Squeezebox Boom og senere på min Squeezebo Duet.

Kjører Ready-NAS Duo som server i mitt system.
    Avinstallerte og reinstallerte akkurat som deg - problem still the same.

Gikk gjennom og satte opp det trådløse nettverket på Boom'en - Voila!
    NRK og andre radiokanaler tilbake!

Da problemet oppstod på DUet'en tok jeg en full reset og startet fra scratch. Og det samme skjedde her - Voila! Alle radiokanalene som før.

Ikke sikkert det løser ditt "radioproblem", men det kan være verd et forsøk.

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan hende ikke akkurat det samme problemet hos meg - her forsvinner alle nettradiovalgene i Logitech Media Server. Under "Internet Radio" i LMS får jeg bare opp "Tune in URL" - "Staff Picks", "Local" etc. etc. er borte som dugg for solen.

Jeg kjører seneste versjon av Logitech Media Server.

På hver av spillerne mine - Duet, Classic, Touch og Radio - har "Internet Radio" forsvunnet fra hovedmenyen.

Konsekvensen av dette er at jeg ikke kan spille andre radiokanaler enn dem jeg har lagt inn som favoritter - noe jeg gjorde mens dette med nettradioalternativene fungerte.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Intermediate redline sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når vil vi få en plugin støttet av Logitech som gjør at man kan spille av Spotify på Duet? Bruker fortsatt i dag 3-parts plugin som det hender at henger seg opp av og til og har tendens til å hakke på låter selv om jeg har 40 mbit linje både inn og ut :/ Hadde Logitech hatt denne plug-in'en selv så hadde vi hatt noen å klage til som hadde tatt tak i det, eller? Synes også Ipeng suger noe sykt med strøm på Iphone om jeg bruker den som remote.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    og når vil de fikse så vi kan høre Pandora på duet...for de som fikser seg vpn eller lignende...

Side 108 av 108 FørsteFørste ... 8 18 28 38 48 58 68 78 88 98 104 105 106 107 108

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •