Squeezebox Duet - Side 102

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 102 av 108 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 82 92 98 99 100 101 102 103 104 105 106 ... SisteSiste
Viser resultater 2,021 til 2,040 av 2146
    Newcomer Gigawattz sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er det mulig å streame Spotify fra datamaskinen til Squeezebox? Orker ikke kontrollere Spotify via iPhonen min, vil heller kontrollere Spotify via min bærbare datamaskin, mulig?

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du kan jo styre squeezecenter fra pc'en
    Stereo: Yamaha RX-v773, Emotiva XPA-2, JBL Studio L890, LC2, LG 47", LG Blu-Ray, Chromecast, Sonos
    Kino: Yamaha RX-A 2010, JBL Studio L880, L820, LC2, XTZ 12.17, Velodyne CHT-12Q, Xbox One, LG 65", LG Blu-Ray, Sonos, MediaPc, Chromecast

Intermediate redline sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bedda
    Stemmer det
    Høyreklikk på Squeezeserver-ikonet i system tray og vel Control panel

Newcomer Gigawattz sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bedda
    Dvs, du kan søke på artisters i spotify og velge hvilke du skal spille fra Squeezecenter?

Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,760
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gigawattz
    Dvs, du kan søke på artisters i spotify og velge hvilke du skal spille fra Squeezecenter?
    fungerer fint det, er spotify ligger under "radio" på squeezecenter (når du har innstalert appen).

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet hvordan jeg endrer fra kablet til trådløst nettverk på squeezebox duet reciever?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må nok gå gjennom setup-prosessen på nytt.

Først gjenopprett fabrikkinnstillinger på controlleren, deretter trykk inn midtknappen på receiveren, få rød-blinking på den, deretter velge receiveren. Så er det bare å gå videre...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker:-D :-D

Funker som snus

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har duet og to stk boom. Dette fjernstyres via Ipeng fra Iphone/pad og alt fungerer utmerket. Den eneste bagatellen jeg opplever er en 5-10 sekunders delay når jeg åpner i-tingen og gjenopptar fjernstyringen. Det virker som den trenger den tiden på å oppdatere seg, og det selv om jeg knapt har hørt mer enn et par minutter.
    Har andre denne opplevelsen? Det er ikke et kjempeproblem, men litt irriterende når man f.eks må stoppe musikken umiddelbart.

Jeg har ikke dette problemet med Logitech sin egen app-kontroller.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Squeezecenter på DNS-320

Hei lurer på om noen har erfaring med å instalere Squeezecenter på D-link sin DNS-320 nas.?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Problemer med squeezebox duet

Har en SB duet som ikke vil logge seg på til mitt biblotek. Den logger seg på til mysqueezebox.com slik at radio og wimp spiller. Kan altså ikke spille trådløst fra pc via ipeng eller SB controller. Både ipeng og controlleren "ser" musikkmappa mi, men kan altså ikke "connecte" med den slik at jeg kan spille musikken av.
    Når jeg førsøker å logge på til "min musikk", kommer det opp en melding som sier: "sjekk om SB server kjører og om datamaskinen er koblet til det lokale nettverket på nettverket." Har prøvd alt som jeg kommer på. Rebootet router og SB. lastet ned siste oppdatering på nytt, fjernet brannmur. Har også prøvd å installere SB server på nytt uten hell.
    Har noen et tips eller vet hva som er feil?

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jimrheit
    Har en SB duet som ikke vil logge seg på til mitt biblotek. Den logger seg på til mysqueezebox.com slik at radio og wimp spiller. Kan altså ikke spille trådløst fra pc via ipeng eller SB controller. Både ipeng og controlleren "ser" musikkmappa mi, men kan altså ikke "connecte" med den slik at jeg kan spille musikken av.
    Når jeg førsøker å logge på til "min musikk", kommer det opp en melding som sier: "sjekk om SB server kjører og om datamaskinen er koblet til det lokale nettverket på nettverket." Har prøvd alt som jeg kommer på. Rebootet router og SB. lastet ned siste oppdatering på nytt, fjernet brannmur. Har også prøvd å installere SB server på nytt uten hell.
    Har noen et tips eller vet hva som er feil?
    Når du er inne i Ipeng så kan du scrolle deg frem til siden som viser kilder og spillere. Her må du først velge pc som kilde og Squeezebox Reciever som spiller. Deretter må du sjekke at disse snakker sammen noe du vil se på skjermen sekunder senere.
    Åpne programmet Squeezebox Server på pc og velg "Innstillinger", under "Standardinnstillinger" på første side kan du nå velge "Søk gjennom musikkbiblioteket". Velg først å tømme nåværende bibliotek før du gjør et nytt søk. Når søket SÅ er ferdig så kan du stenge Ipeng på telefonen for så å starte det på nytt.
    Mulig du har gjort alt dette fra før men prøv igjen :P

Newcomer linsti sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

spotifyd.exe

Etter siste oppdateringer av Iphone, spotify, dueten og Ipeng så får jeg feilmelding når jeg bruker Iphone som fjernkontroll til dueten.

spotifyd.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne.

Noen andre som opplever dette, må sies at jeg ikke får denne feilmeldingen når jeg bruker orginal fjernkontroll

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av linsti
    Etter siste oppdateringer av Iphone, spotify, dueten og Ipeng så får jeg feilmelding når jeg bruker Iphone som fjernkontroll til dueten.

spotifyd.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne.

Noen andre som opplever dette, må sies at jeg ikke får denne feilmeldingen når jeg bruker orginal fjernkontroll

Var for snar å friskemelde, fortsatt samme problem

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    etter å ha reinnstallert og oppdatert på ny så fungerer det igjen, men måtte gjøre det et par ganger

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått en problem etter å ha oppdatert Sqeezecenter til v.7.6.1 R33110. Det streames 3-5 sanger og så stopper streamingen. Kjedelig.

Tidligere har alt fungert perfekt så jeg antar det har noe med oppdateringen å gjøre - andre som har samme erfaring? Og eventuelt forslag til løsning?

Kjører Squeezecenter på en ReadyNAS Duo og streamer trådløst. Som sagt uten problemer tidligere.

Forresten utenom at det ofte spilles 3-10 sekund av første sang og så stopper det i 10 sekund før den fortsetter. Dette forstår jeg det ikke er så mye å gjøre med?

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    prøv å avinstaller og så installer på nytt.

det måtte jeg gjøre etter sist oppdatering
    Stereo: Yamaha RX-v773, Emotiva XPA-2, JBL Studio L890, LC2, LG 47", LG Blu-Ray, Chromecast, Sonos
    Kino: Yamaha RX-A 2010, JBL Studio L880, L820, LC2, XTZ 12.17, Velodyne CHT-12Q, Xbox One, LG 65", LG Blu-Ray, Sonos, MediaPc, Chromecast

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette virket velkjent Har hatt myyye problemer med Duet og 3'rd party plug-ins sammen med Ipeng. Det fungerte til tider men så kuttet det helt og jeg fikk null kontakt med Duet'en over lengre tid. Dersom du har mulighet til å få lånt deg en original fjernkontroll så tror jeg du kan få luket ut en del feilkilder. Det kan jo være noe med nettverket ditt som modem, router, annen traffikk, interferens etc.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte en brukt SB Duet med Controller som skulle erstatte min SB Classic på stua.

Plundra noe veldig med å få ting til å fungere.
    Med SB Duet Reveiveren koplet til nettverket med kabel, så fungerte ting knirkefritt. Når jeg prøvde å kople opp Receiver og Controller trådløst mot nettverket så buttet det imot.
    Prøvde alle mulige og umulige varianter, men det ville bare ikke fungere.

Endret så krypteringen på min trådløse router fra WEP til WPA2, så fikk jeg både Controlleren og Receiveren til å virke.

Har nå følgende SB-produkter som fungerer trådløst i heimen:

SB Duet Receiver
    SB Controller
    SB Classic
    SB Boom
    SB Radio

Newcomer FV. sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk en Transporter i hus i dag som skal brukes til streaming/DAC/forforsterker. Jeg sliter derimot med å koble skikkelig opp mot biblioteket og WiMP-kontoen min. Den mottar IP-adresse men virker ut som noe skjærer seg med hvilke porter osv som er åpne på routeren min. Jeg er ganske svak når det kommer nettverkskonfigurering osv, men må jeg åpne noen porter for at Transporter skal få tilgang til bibliotek/server? Kjører alt trådløst.
    Kanskje et alternativ er å endre krypteringen som han over har gjort?

Side 102 av 108 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 82 92 98 99 100 101 102 103 104 105 106 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •