Popcorn Hour A-100 er bestilt!! - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 29 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 27 ... SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 568
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Venter enda..

Pakken min er jo blitt sendt, så jeg venter enda.. Dere som allerede har fått popcorn hour, blir denne sendt siste stykke med posten, eller er det DHL som kommer på døren med denne? Jeg har desverre ikke noen erfaring med hvordan DHL utleverer pakker.. så kan jeg forvente noen på døren, eller en pakke lapp i postkassen?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Registrerte meg idag, og fikk beskjed om 2 måneder ventetid, men virker som det er verdt ventetiden.. Gleder meg veldig til å endelig få orden på alle filmene jeg har liggende på et utall av disker og maskiner.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    thomasjs: Hvordan liker du ph i forhold til xbmc? Jeg bruker xbmc for det meste til flac, mp3 og divx/xvid av diverse tv-serier. Leste den skulle være dårlig på musikk tidligere i tråden. Det håper jeg retter seg til jeg får tak i min. Tenkte å bytte ut xboxen med ph hvis den blir god nok. Hvordan er det med browsing av filer? Kommer det opp slik det ligger på pc'en eller er det like rotete som på 360. Har masse filer så det er nødvendig at mappestrukturen blir riktig.

Newcomer Heimdal666 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mini_me
    Pakken min er jo blitt sendt, så jeg venter enda.. Dere som allerede har fått popcorn hour, blir denne sendt siste stykke med posten, eller er det DHL som kommer på døren med denne? Jeg har desverre ikke noen erfaring med hvordan DHL utleverer pakker.. så kan jeg forvente noen på døren, eller en pakke lapp i postkassen?
    DHL kom på Døren uten å sifra jeg var heldigvis hjemme..:neutral:
    gjetter på at hvis du ikke er hjemme den dagen de leverer ringer de deg opp og avtaler en ny lev dato.

Newcomer Heimdal666 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Deepsearch
    thomasjs: Hvordan liker du ph i forhold til xbmc? Jeg bruker xbmc for det meste til flac, mp3 og divx/xvid av diverse tv-serier. Leste den skulle være dårlig på musikk tidligere i tråden. Det håper jeg retter seg til jeg får tak i min. Tenkte å bytte ut xboxen med ph hvis den blir god nok. Hvordan er det med browsing av filer? Kommer det opp slik det ligger på pc'en eller er det like rotete som på 360. Har masse filer så det er nødvendig at mappestrukturen blir riktig.
    mappe strukturen blir lignende denne med undermapper, jeg liker å kategorisere det slik men man kan velge dette etter smak.
    er samme mappestruktur i Myihome.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Harddisk?

Hva slags harddisk bruker dere som har Popcorn Hour i den? Funker ps.no fint eller? Er vel ikke vanskelig å sette in harddisk i den?

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MarkusG
    Hva slags harddisk bruker dere som har Popcorn Hour i den? Funker ps.no fint eller? Er vel ikke vanskelig å sette in harddisk i den?
    Engadget.com:
    Best of all, buyers can toss in a hard drive of their choosing
    Nei, ikke vanskelig.

Newcomer Fez sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vær obs på den disken du linker til er SATA,PH bruker IDE. Du kan bruke SATA men da må du ha en konverter fra IDE-SATA.(Vet ikke om det er plass til dette i kabinettet..)

Du bør også velge en 5400 RPM disk som vil gi mindre varmeutvikling.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, ok får bli IDE disk i stedet da. Men det er da svært få disker med litt størrelse som har 5400RPM nå? Dere som har PH, har dere 5400/7200?

Newcomer tesk sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MarkusG
    Ja, ok får bli IDE disk i stedet da. Men det er da svært få disker med litt størrelse som har 5400RPM nå? Dere som har PH, har dere 5400/7200?
    Dette lurer jeg også på.
    Går grensen på rundt 500GB over IDE? (fornuftig priset)
    Hardware.no - Prisguide - Harddisk

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir ikke disken i PCH i all hovedsak brukt som et slags buffer da? Hvis man har eksisterene trådbundet nettverk så er det vel bare å satse på harddiskplass andre steder i nettverket?

Billig samsung disk på 320gb bråker jo ikke i det hele tatt, utvikler lite varme og har plass til en del film i alle fall.

(eller T-133 på 400gb)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en Seagate 750GB ide i min.. funker som bare pokker!!

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    732
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå mulighet til å bestille denne, men er litt usikker.
    Er den bedre en min XBOX360 til avspilling av avi filer?

Eneste jeg savner på 360 er x-264 avspilling, er denne god på det?
    Og med god mener jeg får jeg spilt av filene uten å vente år å dag på at den må buffre i lang tid?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ingen av dere som har vært plaget med varme i denne boksen.. ser på forumet til PH at det er en del som får problemer med boksen når den blir varm nok (d.v.s 70+ grader c.) ??

Newcomer kyrre12 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av K E A
    Har nå mulighet til å bestille denne, men er litt usikker.
    Er den bedre en min XBOX360 til avspilling av avi filer?

Eneste jeg savner på 360 er x-264 avspilling, er denne god på det?
    Og med god mener jeg får jeg spilt av filene uten å vente år å dag på at den må buffre i lang tid?
    Har ikke sett så mye film på XBOX360, men vil anta den er bedre, ja. PCH spiller 1080p uten noen form for problemer, og uten mer enn 2sek bufring i starten.

Det er ingen av dere som har vært plaget med varme i denne boksen.. ser på forumet til PH at det er en del som får problemer med boksen når den blir varm nok (d.v.s 70+ grader c.) ??
    Min blir ikke varm overhodet. Så en 2-timers film i full HD, og når jeg kjente på boksen like etterpå var den ikke mer enn kanskje 40 grader.. Åpnet for å kjenne på kjøleribba, og den var ikke varmere enn at jeg klarte å holde på den uten problemer. Problemer/lagging pga varme har jeg enda ikke opplevd..

Digger min PCH!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kyrre12
    Min blir ikke varm overhodet. Så en 2-timers film i full HD, og når jeg kjente på boksen like etterpå var den ikke mer enn kanskje 40 grader.. Åpnet for å kjenne på kjøleribba, og den var ikke varmere enn at jeg klarte å holde på den uten problemer. Problemer/lagging pga varme har jeg enda ikke opplevd..

Digger min PCH!
    har hdd i? eventuelt hvilke, hvordan?

Newcomer kyrre12 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har hdd i? eventuelt hvilke, hvordan?
    Nei, det har jeg ikke, og ser ikke hvorfor noen andre skulle ønske å ha det heller. Bruk heller pengene på en liten NAS-boks du kan sette på kottet. :-) Da får du en helt stille boks i stua, og tilgang til alle filene dine fra hele huset.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, det har jeg ikke, og ser ikke hvorfor noen andre skulle ønske å ha det heller.
    Var det ikke slik at man misset noe funksjonalitet uten disk, eller ble dette flyttet til firmware?
    Selv bestilte jeg min i fylla i går. Håper den svarer til forhåpningene, slik at jeg kan bytte ut den gamle XBMC-boksen jeg har stående her. Hvis ikke ryker den rett ut for salg.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, det har jeg ikke, og ser ikke hvorfor noen andre skulle ønske å ha det heller. Bruk heller pengene på en liten NAS-boks du kan sette på kottet. :-) Da får du en helt stille boks i stua, og tilgang til alle filene dine fra hele huset.
    Men du mister ikke funksjoner slik som torrent og andre ting da uten hdd i?? Jeg har tenkt veldig på om jeg skal anskaffe meg en NAS boks.. men jeg har kikket rundt å lest om en hau av forskjellige. Da ble jeg bare mere forvirret egentlig. Det som går igjen på disse nas boksene er at det går for tregt...? Så at d-link sine var ganske kjappe, men jeg har hatt litt d-link, og jeg sverget mere eller mindre til meg selv at jeg aldri skulle bruke penger på d-link igjen. men det kan jo godt være produktene dere har blitt bedre, er jo en stund siden jeg har vært borti d-link nå. Hvilke NAS boks er det du har kyrre12?(regner nesten med at du har det) eller har du en å anbefale?

Newcomer Gelp-Man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser den kommer til komplett 11.02.2008. ( ubekreftet ) Så jeg bestilte her like gjerne... Det blir uansett raskere en å vente 2mnd eller mere på å bestille direkte fra PCH. Men står på lista da sånn tilfelle.....

Side 7 av 29 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 27 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •