Popcorn Hour A-100 er bestilt!! - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 29 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 25 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 568
    Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Heimdal666
    Og for å ikke snakke om hva du får for prisen da mann! 1500,- versus tvix 4100 3000,-
    Akkurat dette er jeg veldig enig i. Prisen er en viktig faktor her - samt at den tross alt har en bedre prosessor enn 4100 hvis man får på plass firmware som den skal.

Det er snakk om at Tvix 6500 er rett rundt hjørnet. Blir ihvertfall lansert før jul - men tipper det i praksis betyr at vi her på berget kan få fatt i den i januar. Såvidt jeg vet så vil denne få HDMI 1.3. Skulle så gjerne hatt mulighet til DD+/TrueHD avspilling

(edit: det er ventet at 6500 får HDMI 1.3 - det visste jeg ikke når jeg skrev innlegget første gang...)

Newcomer Heimdal666 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har mistet norske subtitles(æøå) med den nye firmwaren la inn klage på PH og de skulle fixe det neste FW.

Er det ingen tilbakemeldinger på de som har fått boksen?:-?

Newcomer tesk sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle ønske jeg kunne!
    Jeg får ikke bestilt min før i slutten av januar :cry:
    kundenummer 3539..

Active KviteKrist sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    354
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har mistet norske subtitles(æøå) med den nye firmwaren la inn klage på PH og de skulle fixe det neste FW.

Kan godt gje tilbakemelding, men har ikkje så masse og sei.

Kjører alt av videofiler eg har testa sålangt (mkv, ts osv.. 1080p ingen problem) Har og funka glatt med dvdrips eg har testa. Så til videoavspeling har eg ingenting å sei på.

Men f.eks musikkavspeling er jo tragisk, så tragisk at det er ubrukelig. Men eg griner ikkje for det, er jo film den er til først og fremst.

Er jo og svært positivt at det er eit forum for denne boksen som faktisk høyrer etter kva ein seier og at det kommer oppdateringer relativt ofte.

Til prisen er det eit godt kjøp imo!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg har en negativ tilbakemelding.. Det gjelder zoom på iso dvd filmer.. Jeg får ikke strekt bildet slik det skal være.. Alle mine widescreen filmer vises med widescreen som om tv`n var 4:3.. Bildet blir derfor mye smalere enn det egentlig skal være...

Når man zoomer på mvk filmer tilpasser bildet seg slik det skal være, dette gjelder ikke iso-dvdfilmer... Prøvd å poste i det orginale forumet om dette, men ikke fått noen respons...

Newcomer Fez sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KviteKrist
    Men f.eks musikkavspeling er jo tragisk, så tragisk at det er ubrukelig. Men eg griner ikkje for det, er jo film den er til først og fremst.
    Pokker. Er musikkavspilling jeg var mest keen på, jaja får håpe det ordner seg med nye oppdateringer.

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fez
    Pokker. Er musikkavspilling jeg var mest keen på, jaja får håpe det ordner seg med nye oppdateringer.
    Dont worry;-) er masse hyling inne på PH sitt forum om musikkdelen så det ordner seg nok. men skal nok litt til før de slår en squeezebox...

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av panzer81
    Jeg har en negativ tilbakemelding.. Det gjelder zoom på iso dvd filmer.. Jeg får ikke strekt bildet slik det skal være.. Alle mine widescreen filmer vises med widescreen som om tv`n var 4:3.. Bildet blir derfor mye smalere enn det egentlig skal være...
    Vet akkurat hva du snakker om! Sånn var Snazzio'en min også på non-anamorphic DVD'er, og det var VELDIG irriterende... Tvix'en min har ikke dette problemet. Den er faktisk ganske genialt fleksibel når det gjelder zoom - greier å flytte bildet opp/ned/sideveis også som innimellom er praktisk - spesielt på projektor hvor man kanskje ønsker 2.35:1 filmer til å spilles av i øvre eller nedre del av lerretet.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nytt firmware i dag. Fikset desverre ikke på æøå i mine mvk subtitles enda de påstår at dette skal være i orden nå

Fortsatt ingen tegn til raskere navigering i mkv filer heller.. eneste alternativet er spoling i 8x hastighet

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av panzer81
    Nytt firmware i dag. Fikset desverre ikke på æøå i mine mvk subtitles enda de påstår at dette skal være i orden nå

Fortsatt ingen tegn til raskere navigering i mkv filer heller.. eneste alternativet er spoling i 8x hastighet
    testet subs i srt(svenske) idag og mine fungerte fint igjen etter forrige FW. De har startet beta testing med embedded subtitles (ass subtitles) i mkv filen men disse er bare i testmodus og fungerer ikke perfekt foreløpig.
    "early MKV subtitle support (known issues with extended characters and others, fix in progress) "

mkv spoling/hopping i track er en utfordring da mkv containeren er ganske komplisert. de har fortsatt bare 4X FF selv om den viser 8X (ser det på tiden i info og reel tid i film):|

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    testet subs i srt(svenske) idag og mine fungerte fint igjen etter forrige FW. De har startet beta testing med embedded subtitles (ass subtitles) i mkv filen men disse er bare i testmodus og fungerer ikke perfekt foreløpig.
    "early MKV subtitle support (known issues with extended characters and others, fix in progress) "

mkv spoling/hopping i track er en utfordring da mkv containeren er ganske komplisert. de har fortsatt bare 4X FF selv om den viser 8X (ser det på tiden i info og reel tid i film):|
    Mine norske subs på transformers.mkv (str rippet ut med MKVextractGUI.exe) viser fortsatt ikke æøå.. rart... menmen, ordner seg med sikkert med tiden

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Jeg fikk lagt inn ordere i går (21.12.07). er nr #1888. Så da er det bare for meg å vente til de sender Er litt spennt på denne google chekout.. aldri brukt det før, men det funker sikkert.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hvor i køen er jeg?

Jeg fikk en e-post fra popcorn, og bestilte samme dag. 21.12.07. Går det ann å se hvilket nummer jeg er i denne køen? Noen som har noen erfaringer om de sender som "Gift". Skrev det i betalings info, men vet ikke helt om de gjør slikt da..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thomasjs
    Jeg fikk en e-post fra popcorn, og bestilte samme dag. 21.12.07. Går det ann å se hvilket nummer jeg er i denne køen? Noen som har noen erfaringer om de sender som "Gift". Skrev det i betalings info, men vet ikke helt om de gjør slikt da..
    Når du logger deg inn på Welcome To Popcorn Hour, så holder du musepekeren over "edit profile" så ser du nede på nettleseren din (husker ikke hva den biten av nettleseren kalles) der det kommer opp at "venter på side" osv. iallefall. der står det da .....&member_id="ditt nr." når du holder musepekeren iver "edit profile".
    Er det noen som har prøvd torrent biten på denne boksen? litt spennt på om denne virker tilfredstillende?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mini_me
    Når du logger deg inn på Welcome To Popcorn Hour, så holder du musepekeren over "edit profile" så ser du nede på nettleseren din (husker ikke hva den biten av nettleseren kalles) der det kommer opp at "venter på side" osv. iallefall. der står det da .....&member_id="ditt nr." når du holder musepekeren iver "edit profile".
    Er det noen som har prøvd torrent biten på denne boksen? litt spennt på om denne virker tilfredstillende?

Ahh.. Så det nå er nummer 1805. Sier meg selvfølgelig ganske lite da hehe. Er det noen måte å vite om sansynligheten for å få nå ved neste "shipment"?

Takk

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fått meg en logitech 785 fjernkontroll var sikker på at PH ikke lå blant fjernkontrollene men det gjorde den gitt..
    funker bra men savner return knappen:-? (fant ut at exit knappen var return så da er alt strålende)
    den ligger under Syabas-NMT by the way

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fått meg en logitech 785 fjernkontroll var sikker på at PH ikke lå blant fjernkontrollene men det gjorde den gitt..
    funker bra men savner return knappen:-? (fant ut at exit knappen var return så da er alt strålende)
    Hmm...så man kan ikke bare kjøpe spilleren? Må sette seg på en liste?

Kan man montere disk i den? Støtter den .ifo .img .iso .mkv greit?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ha, kult fikk meg en slik til jul... MORRO.... jeg lurer også på de har tenkt å sende. men det blir nok en gang på ny året. er gankse sikker på at de har litt ferie nå.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Odd.
    Hmm...så man kan ikke bare kjøpe spilleren? Må sette seg på en liste?

Kan man montere disk i den? Støtter den .ifo .img .iso .mkv greit?
    Må stå på liste ja... kan nok ta litt tid før man får mulighet til å bestille vist man setter seg på listen nå.. men det skal nok ikke ta for lang tid.. de har vist dobblet produksjonen nå. Det er mulighet å sette disk i denne ja... men da med IDE/pata, ikke sata Jeg har ikke fått min enda.. men etter det jeg har lest så leser den alle formatene du listet opp der... ta en titt på Welcome To Popcorn Hour

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje et dumt spørsmål men hvordan "setter man seg i kø"/kjøper Popcorn Hour? Har laget bruker men skjønner ikke helt sidenops:

Side 5 av 29 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 25 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •