Musikk fra pc til stereo...frustrert - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har lest om en annen som hadde problemer med D-Link også, men mener å huske at han fikk det til å fungere til slutt.

Hmm...men er litt skeptisk. Har D-Link router selv.

Intermediate nf sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    542
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Firmware oppgraderinger kan finnes til routere - kan eventuelt rette visse problem - ellers så koster jo en ny ikke mye. (Hvis du har en gml modell)

Men bortsett fra det så skjønner jeg ikke hvorfor SB ble ekskludert? Ser jo ut som om Slimserver både har noen valg for iTunes og finnes i Mac versjon. Og best lydkvalitet fra SB kontra de andre.

Ellers ang bærbar eller stasjonær PC, så kan man f.eks. legge all musikken på en ekstern harddisk som man kobler på via USB. Slimserver konfigurerer man så til å søke igjennom disk-bokstaven til denne. Oppe og går i løpet av minutter.

Sanger man måtte ha på en bærbar iPod eller lignende kan man da bare kopiere inn til harddisken? Så har man samtidig en god backup. (Medmindre det er noe slags kopibeskyttelse tjafs, som jeg konsekvent ikke kjøper musikk med... ) Ser liksom ikke behovet for å koble en iPod direkte på stereo'en bortsett fra at det kan se litt kult ut med enkelte produkter som har "docking" ...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min airport express havnet i søppla etter at jeg fikk prøve sonos.
    Lydkvaliteten ble hevet mange hakk og som bonus slipper jeg å se iTunes igjen

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •