appletv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9

Tråd: appletv

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

appletv

Hva mener de kloke herrer i forumet. Jeg ble skuffet. Må alt via itunes så mener jeg at det blir for låst - selv om jeg sitter ved en ny macbook og skriver dette...:-D
    Har akurat kjøpt airportexpress for streaming av lyd. Den er jo ikke noe mindre låst til itunes - ihvertfall i utgangspunktet - er det da noen grunn til å "oppgradere"

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    My point exactly.
    For lite for sent.

Og at den er låst til Apple sine formater og systemer Quicktime, AAC, Itunes etc), er bare spikeren i kista for min del.

-J

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alt apple er jo låst til hverandre... bare flaks at man kan kjøre Itunes på en vanlig PC.
    Microsoft har ihvertfall støtte for tredjeparts mp3 spillere .. the lesser of two evils

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Vel, så lenge jeg får et bredt tilbud av filmer og serier til en overkommelig pris og med akseptabel kvalitet blåser jeg egentlig i om den tar diverse merkelige formater. Jeg antar at den som på MP3, konverterer f.eks. rippede filmer til et eget Apple-format, men allikevel fungerer? Selve konseptet er jo genialt da, selv om det er litt skuffende at den ikke har Full-HD 1080p-støtte pr. dato da...

Jeg bare krysser fingrene for at det blir mulig å leie film via denne boksen snart, er dritt lei av å drasse meg ut i surt vær for å leie film i den lokale filmkiosken...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Vel, så lenge jeg får et bredt tilbud av filmer og serier til en overkommelig pris og med akseptabel kvalitet blåser jeg egentlig i om den tar diverse merkelige formater. Jeg antar at den som på MP3, konverterer f.eks. rippede filmer til et eget Apple-format, men allikevel fungerer? Selve konseptet er jo genialt da, selv om det er litt skuffende at den ikke har Full-HD 1080p-støtte pr. dato da...

Jeg bare krysser fingrene for at det blir mulig å leie film via denne boksen snart, er dritt lei av å drasse meg ut i surt vær for å leie film i den lokale filmkiosken...
    Nå er det vel fortsatt ikke mulig for Nordmenn å handle annet en musikk å Itunes Store.
    Testet også å trekke inn et videoklipp inn i Itunes, og det var no-go.
    Itunes skjønte overhodet ingenting.
    Ser ut som man må til med 3d-part konverteringsverktøy, og da blir det for mye jobb for min del.

-J

Moderator e-h sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her må man være kreativ. Det har i hvert fall tidligere vært mulig å oppgi sin JetCarrier.com - magnum no AS, Export & Import solutions. adresse på sin Paypal konto (må være US fra starten) for deretter å sette denne som betaling i iTunes (også US). Da kunne man sitte med nyeste seriene ganske så kjapt. Om dette fortsatt fungerer vet jeg ikke.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up

Sitat Opprinnelig postet av e-h
    Her må man være kreativ. Det har i hvert fall tidligere vært mulig å oppgi sin JetCarrier.com - magnum no AS, Export & Import solutions. adresse på sin Paypal konto (må være US fra starten) for deretter å sette denne som betaling i iTunes (også US). Da kunne man sitte med nyeste seriene ganske så kjapt. Om dette fortsatt fungerer vet jeg ikke.
    Fungerer ikke. Paypal via iTunes krever nå US bankkonto eller kredittkort fra USA. :evil:

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hvis noen av dere

har bestilt en appletv så hadde det vært fint med en tilbakemelding på muligheter når den kommer Vil vel ikke ha den i hus før et stykke ut i februar etter det jeg har forstått.

Active HKviking sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    448
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Endelig i hus

Saa aer den haer. Skal komme tilbake senere med bilder!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •