Helios X3000HD Network Media Player - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 12 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 230
    Active totto sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    450
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jobber i bransjen og kjenner Slavko, så han kom innom meg med en i dag.. Bare lånt den så lenge.. Skal sjekke og gi tilbakemelding

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet om det er noen firmware ute som gjør den sonefri? Hadde vært greit å slippe med bare denne spilleren, ihvertfall hvis dvd delen er så bra som det sies. Ett spørsmål til. Noen som vet om denne har FLAC støtte?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har endel tanker rundt denne spilleren.
    Det første som slår meg er det gode gamle "for godt til å være sant" instinktet. Jeg håper selvsagt jeg tar feil der! Gleder meg derfor til noen legger ut sine erfaringer her.
    For HD avspilling må en vel kunne si at streaming fra nettverket blir den mest ettertraktede løsningen. Finner det derfor litt rart at de ikke har gitt den gigabit tilkobling. Er også noe skeptisk til den trådløse delen. Slik opptransformering i frekvens for sending/mottak kan lett støye til andre deler av systemet. Men jeg lever i god tro på at produsenten er klar over dette og håndtert utfordringen med bra resultater.

Det siste jeg vil nevne er storebroren til denne godsaken: Helios x5000.
    Den er priset til 200$ mer enn x3000 (som blir rundt 1500kr??), og byr på mye snadder for kresne. Blandt annet Burr-Brown opamper på utgangene (samme som TEAC Esoteric UX-1 til nærmere 100000kr bruker!), og Wolfson Digital -> Analog converter. Den har forøvrig alt det lillebror byr på. Det virker desverre som den ikke er tilgjengelig for oss ennå (?). Men jeg skal ivertfall vente å se om den virkelig er så god som den tilsynelatende virker til å være.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    615
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt fersk på dette området, men prøver likevel:

Vil denne kunne spille 720P materiale ut på komponentutgangen?

Har også tenkt å la videosignalene gå via receiveren; er det mulig med 720P (har en Onkyo SR703) ?

Takker for svar.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kane
    Noen som vet om det er noen firmware ute som gjør den sonefri? Hadde vært greit å slippe med bare denne spilleren, ihvertfall hvis dvd delen er så bra som det sies. Ett spørsmål til. Noen som vet om denne har FLAC støtte?
    Jeg har sendt mail til NeoDigits ang Sone og sonefri. skal poste så fort jeg får et svar.. Har jo allerede bestillt x3000'n så det er vel kansjke å begynne i feil ende

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    FLAC-støtte er med i siste firmware.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av NotValid
    Jeg har sendt mail til NeoDigits ang Sone og sonefri. skal poste så fort jeg får et svar.. Har jo allerede bestillt x3000'n så det er vel kansjke å begynne i feil ende
    De gutta er kjappe på å svare:

Hi Carl,

Thanks for your interest in our products.

This player is all region models (region code free), you can play any region code
    DVD titles on this player.

Please feel free to let me know when you have any further questions.

Regards,
    Peter
    NeoDigits | HELIOS Network High Definition Divx Streaming Media DVD Player

Så dette sier vel det meste

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når denne kommer med ett oppgradert chipsett som støtter x264 så skal jeg kjøpe en .

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for alle svarene jeg har fått på spr.målene mine. Det var nok til å overbevise meg. Bestilte en nå

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Faaaa, nå er inkommende dato på komplett satt til 11.11.06 æsj! Kane, hvor bestiller du fra?? ER det noen som har funnet en webshop e.l som har'n på lager?

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestilte herfra

Streamland

Newcomer Heimdal666 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

neodigits

hei jeg bestilte den direkte fra NeoDigits | HELIOS Network High Definition Divx Streaming Media DVD Player kommer på ca 3600,- ink alt mva frakt postens satser. har gode erfaringer med bestillinger fra utland så det tar nok ikke mer enn en uke eller to før den ramler ned på den lokale piben ulempen er jo hvis det er en feil på produktet, tar litt tid før den blir fikset eller får ny siden den sendes til/:ifra australia:?
    fant ut at neodigits har nettverksdistrubisjon i europa så da slipper man å sende den fra australia

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    157
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil denne boksen gi et bedre bilde ved avspilling av DVD i forhold til en konvensjonell DVD-spiller i samme prisklasse?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,558
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Er det mulig å kunne aksessere USB disk som er tilkoblet denne via PC på samme LAN?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rolf Hult
    Er det mulig å kunne aksessere USB disk som er tilkoblet denne via PC på samme LAN?
    Ja!

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    615
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Heimdal666
    hei jeg bestilte den direkte fra NeoDigits | HELIOS Network High Definition Divx Streaming Media DVD Player kommer på ca 3600,- ink alt mva frakt postens satser. har gode erfaringer med bestillinger fra utland så det tar nok ikke mer enn en uke eller to før den ramler ned på den lokale piben ulempen er jo hvis det er en feil på produktet, tar litt tid før den blir fikset eller får ny siden den sendes til/:ifra australia:?
    fant ut at neodigits har nettverksdistrubisjon i europa så da slipper man å sende den fra australia
    Denne kommer jeg til å gå for, nå som flatskjermen endelig er bestilt... Hvordan er dette regnestykket hvor du kommer frem til 3600,- ? Spilleren koster 379 USD, som er knappe 2500,- kroner. Er frakten så dyr? Regner vel med at du får fratrukket momsen når spilleren blir eksportert, eller ?

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,901
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jarlandre
    Denne kommer jeg til å gå for, nå som flatskjermen endelig er bestilt... Hvordan er dette regnestykket hvor du kommer frem til 3600,- ? Spilleren koster 379 USD, som er knappe 2500,- kroner. Er frakten så dyr? Regner vel med at du får fratrukket momsen når spilleren blir eksportert, eller ?
    USD prisen er sannsynligvis uten moms. Det er den vanligste måten å oppgi pris i USA. Regnestykket blir slik 379 * $kurs * 1,25 (moms) + frakt + fortollingsgebyr.

Intermediate kjelli sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    1,408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LL
    USD prisen er sannsynligvis uten moms. Det er den vanligste måten å oppgi pris i USA. Regnestykket blir slik 379 * $kurs * 1,25 (moms) + frakt + fortollingsgebyr.
    Det skal være (379 * $kurs + frakt) * 1,25 (moms) + fortollingsgebyr
    Du må nok belage deg på å betale moms av frakten og.

K

Newcomer Heimdal666 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

http://www.importalen.no/

som svar på importregler og priser er denne siden fin for de som er litt usikre.
    importalen.no - din guide til internasjonal netthandel!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis dere lurer på å ta fra USA/etc.. for å spare noen få kroner er dere rett og slett "kort-tenkte" vil jeg si... Husk at garanti fra utland er 1-2 år, men hvis du tar fra Norge har du 5 års reklamasjonsrett.....Den garantien er unik. Vi har en dame fra UK her på jobben, og hun bare måper av den unike reklamasjonsretten her i Norge. Den eneste grunnen å ta fra utlandet må være hvis det ikke er importør i norge eller prisen er VESENTLIG bedre, spør du meg.....Men, dere velger selv....du sparer ca 700 fra USA...verd 700 NOK å miste 3 års reklamasjonsrett... ?....

Side 2 av 12 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •