Logitech Wireless DJ - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 92 av 92
    Newcomer ThePatriot sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hehe,, ja nettopp!

Har bdp-s300 som eneste spiller i stua, og gidder ikke bytte cd på den hele tida, så jeg synes den er veldig kjekk,, men kunne godt tenkt meg en nyere eller bedre versjon av denne DJ'en!

Skal prøve å rydde litt igjen, så får jeg se om den funker etterpå..

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ThePatriot
    Hehe,, ja nettopp!

Har bdp-s300 som eneste spiller i stua, og gidder ikke bytte cd på den hele tida, så jeg synes den er veldig kjekk,, men kunne godt tenkt meg en nyere eller bedre versjon av denne DJ'en!

Skal prøve å rydde litt igjen, så får jeg se om den funker etterpå..
    Ja S300 blir litt vel treg når man bare skal høre CD.

Hva mener du med å rydde. Det er jo bare å slette de mappene du har valgt i programmvaren, og legge de til igjen, så legges kun de som er tilgjenglige inn for bruk.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når jeg "rydder" dvs jeg har endel mapper med forskjellig musikk inne på et filområde som er lagt inn som file folder i DJ'en, da sletter jeg endel sanger i disse mappene da de finnes flere plasser. Dermed kommer endel sanger to eller tre ganger etter hverandre på dj'lista. Hvis jeg bare sletter disse sangene slik at det bare er en igjen, så ligger dem fortsatt i dj'list på dj'en , bare nå finner han dem ikke, og det virker litt dumt. Dermed vil jeg clear dj list for å få en oppdatert liste på dj'en som stemmer overens med det som ligger i mappene på pc'en.

Dette er kanskje unødvendig? hva om jeg fjerner alle mapper på pc'en, og så prøver å spille av musikk fra dj'en? da vil den ikke kunne spille noen sanger ikke sant, selv om lista ligger der. Hvis jeg da ordner mappene og legger bare en sang av hver i disse og flytter de tilbake til området dj'en streamer musikk fra så oppdaterer den kanskje lista sjøl? eller? jeg fikk ikke den til å gjøre det, derfor clear dj list..

Noen annen måte du gjør det på ?

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du sletter filer fra PCen, så må DJ programmet oppdateres.

Du kan velge om den skal gjøre dette automatisk av og til.

Det jeg pleier å gjøre for å være sikker, er å slette de mappene jeg har lagt inn i programmet for DJen (det du måtte legge inn på PCen for å kunne bruke den).

Under "Music Library", så merker du File Folder, og trykker "Modify". Der kan du fjerne og legge til mapper den skal lete i på PCen.

Først fjerner jeg dem, så legger jeg dem til igjen.

Der kan du også huke av for automatisk syncronisering eller noe slikt. Da sjekker den igjennom mappene når PCen starter, eller av og til hvis den står på hele tiden.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    202
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blåser støv av tråden her igjen, jeg.
    Ser at ihvertfall Gaudakongen sliter med hakking. Det gjør jeg også. Skjer ikke så veldig ofte, men når det kommer så er den helt på bærtur. Blir bare tull, og jeg ender stort sett med å måtte avslutte streampoint (eller hva det nå heter) og kanskje tilogmed trekke ut senderen av pcen.
    Dette hjelper en stund, men problemet kommer igjen.
    Bruker den stort sett på vorspiel og fester, og hakkingen kommer nesten garantert ihvertfall en gang i løpet av kvelden.
    (Går greit når det er tidlig på kvelden, men om det er litt senere blir det så vanskelig å sette inn USB'en igjen...)

I tillegg hender det at den vrenger lyden. Kommer bare et svakt pipende signal til den venstre kanalen. Pleier å hjelpe å trekke ut kontakten her også...

Er det noen andre her inne som sliter med noe av det samme? Og som kanskje tilogmed har klart å løse det?

Newcomer Gaudakongen sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    214
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Akeem
    Blåser støv av tråden her igjen, jeg.
    Ser at ihvertfall Gaudakongen sliter med hakking. Det gjør jeg også. Skjer ikke så veldig ofte, men når det kommer så er den helt på bærtur. Blir bare tull, og jeg ender stort sett med å måtte avslutte streampoint (eller hva det nå heter) og kanskje tilogmed trekke ut senderen av pcen.
    Dette hjelper en stund, men problemet kommer igjen.
    Bruker den stort sett på vorspiel og fester, og hakkingen kommer nesten garantert ihvertfall en gang i løpet av kvelden.
    (Går greit når det er tidlig på kvelden, men om det er litt senere blir det så vanskelig å sette inn USB'en igjen...)

I tillegg hender det at den vrenger lyden. Kommer bare et svakt pipende signal til den venstre kanalen. Pleier å hjelpe å trekke ut kontakten her også...

Er det noen andre her inne som sliter med noe av det samme? Og som kanskje tilogmed har klart å løse det?

Jeg har fortsatt problem med hakking. Kommer etter noen få minutter hos meg. Hakker minst 2-3 gang pr sang.

Kontaktet Logitech for å høre, men alt de ba meg om å gjøre var å avinstallere Streampoint for så å legge det inn igjen. Dette hjalp ingenting.

Er det noen som har peiling på om en annen programvare som kan brukes her?

Intermediate TorAtle sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,043
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wireless DJ opererer så vidt jeg vet i samme frekvensområde som vanlige trådløse nett. Har du mange nett i nærheten? Og har du prøvd å bytte kanal på din egen router?

Newcomer Gaudakongen sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    214
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke trådløst nett selv. Mulig naboene mine har. Jeg bor i rekkehus så da er det jo mulighet at det kan være trådløse routere i nærheten som påvirker.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    202
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorAtle
    Wireless DJ opererer så vidt jeg vet i samme frekvensområde som vanlige trådløse nett. Har du mange nett i nærheten? Og har du prøvd å bytte kanal på din egen router?
    Hmmm... Mente wireless DJ gikk over bluetooth, jeg...

Newcomer Ztaal3 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nei den går vel gjerne over 2.4ghz

men har lest gjennom her nå å kunne ikke se noen skikkelig forklaring på lydbildet den gir, er der stort tap på kvalitet ? hvordan fungerer den i forhold til jack plugg over til rca.

kjøre blanding av HK, Patos, bang olufsen...

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann,, drar denne litt opp igjen..

Har flyttet og endelig fått satt opp utstyr på nytt igjen. Har nå satt op Wireless DJ på pc'en , men får beskjed om at nyeste software må innstalleres for at det skal fungere..

Har stilt alt inn riktig og får lyd på soundchecken. Nå står det bare OK på displayet på Dj'en og ingenting skjer.

Har vært på logitech.com men finner av ene eller annen merkelig grunn ikke softwareoppdatering til DJ'en!??

Noen som vet hvor jeg finner softwareoppdatering??

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe,, jeg fant vist denne selv og nå funker den perfekt!!

brukte denne linken

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •