Logitech Wireless DJ - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 92
    Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg testet med ett par Tag programmer men det hjalp ikke.

Får prøve å finne noen andre.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk ned en ny versjon av softwaren til denne i dag, og da ble endelig alle CDer riktig etter alfanumerisk.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Laster ned den nye versjonen akkurat nå. Skal bli spennede å se om det er noen fremgang. Hadde ikke problemer med den gamle så nå bryter jeg mot regelen "if it aint broke dont fix it". Men men.....

Newcomer Gaudakongen sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    214
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen her som har noen tips ril internett radio med denne geniale saken. Har prøvd litt, men skjønner det ikke helt. Noen tips?

Newcomer ThePatriot sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min DJ har av en eller annen grunn slått seg på, men kan ikke under noen omstendigheter brukes,, den er bare blå med lys i og jeg får ikke slått den av heller. Får ikke gitt den noen kommandoer, den bare lyser blått...

Finnes den noen måter å restarte eller slåes av ? Den laddes jo opp selv så det er vel ikke noe batteri å ta ut eller hva?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis det er selve håndkontrollen så må du ta ut batteriet hvis du skal restarte. Bare dra ned dekslet nederst på fronten. Det sitter litt hard med kommer av.

Prøv også å reinstallere hvis det ikke hjelper, samt nyeste versjon av software

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jah gjorde selvfølgelig dette , og nå funker den som bare det igjen :-D Takk takk!

Men hvordan får jeg evt lagt inn forskjellige mapper med forskjellig musikk på? Nå ligger jo alle sangene bare helt fritt på DJ'en uten noe som helst system eller rekkefølge...

Har ikke lastet ned noe program som styrer tagene, er det det jeg tremger eller hva?

Hadde uansett vært veldig bra å kunne sortere musikken på pc'en i mapper på DJ'en.. er dette mulig?

:?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ThePatriot
    Jah gjorde selvfølgelig dette , og nå funker den som bare det igjen :-D Takk takk!

Men hvordan får jeg evt lagt inn forskjellige mapper med forskjellig musikk på? Nå ligger jo alle sangene bare helt fritt på DJ'en uten noe som helst system eller rekkefølge...

Har ikke lastet ned noe program som styrer tagene, er det det jeg tremger eller hva?

Hadde uansett vært veldig bra å kunne sortere musikken på pc'en i mapper på DJ'en.. er dette mulig?

:?
    Ja du må ha ett program som setter TAGer. Selv nektet jeg lenge å bruke Gracenote, men fant ut at de faktisk funket slik jeg ønsket. Hvis du f.eks. bruker iTunes til å rippe CDer, så finner den navn og TAGer automatisk via nettet. Da legges musikken under artist og album.

Eller man kan gjøre dette manuelt selv. Dette brukte jeg MusicMatch til før, men bare finn ett gratis TAG program.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tagging

hva gjør dere med artister dere har få sanger av, altså ikke fulle album (f.eks party låter som blir lastet ned på fest). Det blir jo vanvittig mange under da A på artister.. Noen forslag?

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Neiz
    hva gjør dere med artister dere har få sanger av, altså ikke fulle album Noen forslag?
    Jeg liker å ha oversikten med album og artist uansett antall sanger så jeg lar det være slik.
    Er jo full mulig å tagge dem som "Party sanger" eller "diverse" f.eks men jeg ville altså ikke valgt den varianten

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva gjør dere med artister dere har få sanger av, altså ikke fulle album (f.eks party låter som blir lastet ned på fest). Det blir jo vanvittig mange under da A på artister.. Noen forslag?
    Jeg skriver som artist: Diverse Artister, eller Div Metal, klassisk for å sortere litt. Og så artistnavn og sangtittel på sangtittel.

Eks: Metallica - Enter Sandman blir f.ek.s Div Metal - Metallica: Enter Sandman.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Counterpoint: Synes det ikke blir litt vel mye med f.eks 7 forsjellige varianter av Metallica ( Metallica & 1, Metallica feat. 2 osv.) ?

AndersT2: Sitter du da å tagger hver enkelt sang? For er vel ingen program som gjør at du kan velge å ha både artisk og sangtittel på sangtittel?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som regel de jeg ikke har album av selv, noe som er veldig få sanger, så gjør jeg det ja. Men de fleste som ikke ligger i album er de veldig få sangene jeg har lastet ned, og de er som regel ferdig kalt slik. Jeg tagger da kun om til det jeg selv vil at taggen skal være.

Album så har jeg akuratt begynt å bruke den automatiske taggeren som iTunes bruker, Gracenote eller hva den heter.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Counterpoint: Synes det ikke blir litt vel mye med f.eks 7 forsjellige varianter av Metallica ( Metallica & 1, Metallica feat. 2 osv.) ?
    Nå har jeg bare ca 6000 sanger i biblioteket så det er ikk noe stort problem

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da får jeg bare prøve meg litt fram og se hva jeg synes er best:-D

Men jeg har slettet noen album og playlister, men dem er forsatt å finne inne på kontrollen og hvis jeg prøver å spille dem av står det "Cannot find song" og jeg får valget mellom å "Retry song" eller "stop all". Jeg har selvfølgelig oppdatert file folders på Music Library.. Noen som vet hva som kan være feil eller jeg gjør feil?

takker for svar!

Newcomer Gaudakongen sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    214
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På fjernkontrollen så er det en skala som viser signalstyrke. Viser den signalte mellom sender og mottaker for lyd eller sender og fjernkontroll? Jeg lurer siden jeg ennå er plaget med små "drop outs" i musikken.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var å rotet det litt til på min DJ her idag.

Jeg trykket på Clear Dj list på fjernkontrollen. Dette førte til at alle sangene forsvant, som jeg forventet. Jeg gjorde dette fordi jeg har ryddet og slettet endel inne på pc'en, slik at da jeg spilte av den gamle Dj lista så fant den ikke noen sanger, da de selvfølgelig ikke var der.

Nå er alle file folders oppdatert på pc, og My Music på fjernkontrollen har fått inn riktige sanger slik at alt stemmer overens med pc og fjernkontroll.

Det som nå skjer er at når jeg trykker på fjernkontrollen play all songs eller Shuffle and play så skjer det ingenting. Dj'en starter ikke å spille sangene. Selv om jeg går inn på listen og trykker på en bestemt sang så vil den ikke spille denne!??

Hva gjør jeg galt, og evt hva må jeg gjøre her. Test lyden fungerer, og jeg får også lyd ut på annlegget om jeg spiller media-playeren.. ? Dette har heller aldri skjedd før, så her er det noe rart..

Noen som har noen ideer?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har skjedd meg noen ganger at den ikke helt er villig til å starte å spille ting.

Må bare slå av og på osv, kanskje prøve å ta ut batteriet.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Det har skjedd meg noen ganger at den ikke helt er villig til å starte å spille ting.

Må bare slå av og på osv, kanskje prøve å ta ut batteriet.

Heisann, takk for svar:smile:

Ja riktig. Restartet den flere ganger uten forandring, men startet pc'en på nytt og da spiller den plutselig som før igjen. Merkelig.

Skal rydde mer i musikken som ligger på pc og i DJ'en, men nå vet jeg ikke om jeg tør å clear DJ list igjen,, hehe.. Men blir liksom feil når samme sang ligger tre ganger etter hverandre... hehe

Men hva er beste fremgangsmåte? ; Først rydde på pc og få alt slik jeg vil ha det, for deretter å clear listen på dj'en og så oppdatere foldere og det som trengs?

Eller gjør du det på en annen måte..?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan nok hende at man kun trenger å starte PC og DJen igjen, så blir alt som det skal være igjen.

Bruker den faktisk ikke så mye, kjøpte den for å høre mer musikk i stua, og det endte med at jeg heller legger i CDer i stedet

Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •