Har noen prøvt PE1000 fra Pixel Magic ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Har noen prøvt PE1000 fra Pixel Magic ?

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    395
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Meg, igjen...
    Ikke noe mer info denne gangen heller. Men en ting kan jeg si og det er at pixel magic har en strålende support. Har lest endel om HD Media Box'n som de holder på med og jeg må si at jeg er imponert over den supporten der.
    Om den er like god for VP'er så er det jo nesten verdt det.

Btw, linken du har over funker ikke.

Har du vurdert andre?
    Er selv i samme situasjon... men klarer ikke helt å forsvare en DragonFly til 20k
    Selv har jeg en liten shortlist på scalere som passer meg (men, nå skal ikke jeg ha noen tuner da, som PE1000 har):

KeyDigital Isync HD ($1600)
    Lumagen VisionHDP (13000Nok)
    DVDO HD+ (13000Nok)

VP30, VisionHDP Pro, DragonFly, VisionHDQ m.m blir i tøffeste laget prismessig, tror jeg...
    Men, jeg må si at de nye scalerene basert på Realta og Gennum frister, men det gjør for så vidt også en 30" LCD monitor fra Dell, men en må vurdere...

Driver og bygger meg opp teknisk på de VP'ene over, spesielt IsyncHD'n som er den som passer meg best (tilkoblingsmessig, str.messig m.m).
    Spør gjerne...

M.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oppdatert med korrekt link: http://www.avshop.no/catalog/product...roducts_id=945

Har også sett på andre, men har en psykisk grense på ca 10K. Så lenge på DVDO sine, men synes det fort ble litt for kostbart når de skulle ha full støtte for HD. Virker som DVDO ikke har "mannen i gata" som kunde....

For mitt vedkommende skal enheten skalere opp bilde fra DVD (Pioner DVR-530H) og kabel (Lyse IP-TV). Har en LCD skjerm som jeg er veldig fornøyd med, men ser at den har forskjellige småproblemer med skaleringen. Kjører jeg inn et 1280x720p signal på den er bilde veldig bra (skjemen har 1366x768 punkter). Skjermen har bare en DVI inngang men tenkte faktisk å benytte en enkel 2-1 DVI switch når jeg får ekte HD signal fra Lyse en gang i løpet av året.

Så PE1000 vil passe meg bra, men har ikke lyst til å være første mann som kjøper noe.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    236
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser jo at denne også kan være alternativ: http://www.avshop.no/catalog/product...roducts_id=682

Har noen testet denne ?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •