Squeezebox Duet

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2016
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Squeezebox Duet

Har en nå "oltids" Squeezebox Duet som fungerer greit, har kjørt den mot en Netgear ready NAS der jeg har hatt wimp/tidal men for en stund siden skiftet jeg passord på wimp og dermed sluttet den og virke så for og spille musikk nå må jeg koble til squeezebox.com for og spille Tidal som jeg har lagt inn med icksteam.
    Og når jeg vil spille min musikk på NAS så må jeg logge inn på NASen, noen som vet hva jeg kan gjøre for og få Tidal på NASen?
    Vet det enkleste er og kjøpe noe som virker bedre men har ikke penger til det nå og squeezeboxen fungerer stort sett
    En annen ting jeg lurer på er om det er mulig og få Spotify på Squeezebox Duet?

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tazzegutten Vis post
    Har en nå "oltids" Squeezebox Duet som fungerer greit, har kjørt den mot en Netgear ready NAS der jeg har hatt wimp/tidal men for en stund siden skiftet jeg passord på wimp og dermed sluttet den og virke så for og spille musikk nå må jeg koble til squeezebox.com for og spille Tidal som jeg har lagt inn med icksteam.
    Og når jeg vil spille min musikk på NAS så må jeg logge inn på NASen, noen som vet hva jeg kan gjøre for og få Tidal på NASen?
    Vet det enkleste er og kjøpe noe som virker bedre men har ikke penger til det nå og squeezeboxen fungerer stort sett
    En annen ting jeg lurer på er om det er mulig og få Spotify på Squeezebox Duet?
    Tror det skal gå bra ja. Jeg kjørte hvertfall Tidal via Ickstream med LMS gående på en Netgear Readynas , og det fungerte helt greit det på min Sb Touch hvertfall , så da går det sikkert med Dueten også.
    Jeg husker ikke i detaljer hva jeg gjorde men fulgte en guide i Squeezbox-tråden på Hifisentralen.
    Nå bruker jeg kun Spotify da jeg ikke hørte særlig forskjell. Og da er det best å bruke Triodes Spotify Plugin på LMS. Den fungerer helt fint med både Touch og Duet i hvertfall. Og med styring via Ipeng og Iphone , så er det jo virkelig lekkert
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2016
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da fikk jeg opp Tidal oppe og gå fra Netgear Readynasen men får ikke Spotify til og kjøre.
    Får opp noe med Helper app som ikke vil kjøre, noen som vet om det går og kjøre spotify med Netgear Ready NAS Duo og Squeezebox Duet?

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da fikk jeg opp Tidal oppe og gå fra Netgear Readynasen men får ikke Spotify til og kjøre.
    Får opp noe med Helper app som ikke vil kjøre, noen som vet om det går og kjøre spotify med Netgear Ready NAS Duo og Squeezebox Duet?
    Ja jeg kan ikke skjønne hvorforikke det skal gå - funker gull med Touch hvertfall.
    Hadde Duet tidligere , men da kjørte jeg LMS på pc , og da fungerte Triodes Spotify kinirkfritt på Duet'en. Så jeg kan ikke skjønne at det ikke skal fungere selv om LMS kjører på en NAS.
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2016
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja er rart men når jeg er inne i LMS på Nasen og er inne på innstillinger så er det Helper App som ikke vil, så må være noe der, men viktigste var jo at jeg fikk Tidal til og funke gjennom NAS så da har jeg både min og Tidal gjennom der og som du sier med iPeng så er det lekkert ja

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2016
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror jeg har funnet ut av det, Netgear ReadyNAS kjører ikke Intel/Amd/ARM basert prossessor men den har Sparc prossessor så da går det ikke

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror jeg har funnet ut av det, Netgear ReadyNAS kjører ikke Intel/Amd/ARM basert prossessor men den har Sparc prossessor så da går det ikke
    Åå , javel - er det noe også altså...?
    Min har ARM prosessor såvidt jeg vet. Jeg var heldig med den da skjønner jeg

Lignende tråder

1. Squeezebox Duet
    By striky in forum Media- og streamingavspillere
    Svar: 2145
    Siste melding: 05-13-2012, 00:09
  2. Squeezebox Duet 995,-
    By eriko86 in forum Produkt -og prisjakt Audio
    Svar: 4
    Siste melding: 12-18-2011, 13:58
  3. Squeezebox duet
    By chrissy1989 in forum Generelt audio og HiFi
    Svar: 6