Nei, standard fil liste på oppo desverre men det er vel også eneste minus med hele spilleren.
Når du spiller av noe kan den forsåvidt finne litt info via gracenote men dette har i min erfaring verdt ganske mangelfullt om ikke riv ruskende galt.
Men hvor kapabel den er på avspillnings fronten og hvor bra bilde den gir så tenker jeg ikke på mangelen av cover art, men det er selvsagt min personlige mening.

Den er dog den mest stabile nettverks avspilleren jeg har verdt borti og selv om den støtte DLNA vil jeg absolutt ikke anbefale det siden vanlig fil delning fra nas etc er betraktelig mer stabilt, og med den nye appen og firmwaren har det blitt veldig bra, man trenger f.eks ikke lenger og slå på tv i det hele tatt for og navigere og kontrollere avspillning som er kjekt for musikk lytting.

Jeg har jo forsåvidt Darbee versjonen så den koster litt mer, kan vel kanskje importeres til en 5-6 tusen, jeg kjøpte den lokalt for 7, rask levering og norsk kjøpslov var verdt det i min mening.

Nå som jeg nylig har begynt og rippe bd filmene mine har jeg bare blitt mer og mer glad i oppoen min, men den koster mye, popcorn hour koster vel ikke halvparten engang og er vel nesten like kapabel på bilde og lyd siden og samtidig ha mye fokus på grensesnitt og brukbarhet.

https://www.dustinhome.no/product/50...ent=5637146803