Trenger ny mediaspiller. Hvilken?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate Espen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger ny mediaspiller. Hvilken?

Min WDTV live gen3 ble tatt av tordenvær. Var relativt fornlyd med denne og kjøoer den nok igjen hvis ingen kan anbefale noe annet til under 1000 lappen. Er det noe de andre har som ikke denne har osv? Takker for all hjelp..

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med billigste Intel NUC, litt minne (ca 2GB), minste msata ssd og Openelec? Dette kommer på ca 2k, kanskje mindre hvis du tar billigste minnet/hdd (evnt billig minnepinne/gammel ekstern harddisk etc) du finner. Hvis du vil være fancy, kan du installere HDMI CEC adapter (ca 500kr) og styre boksen med fjernkontrollen til TV/receiver (fordrer at du har CEC utstyr i kjeden).

Installerte denne selv i helgen på en gammel PC og det var relativt rett frem.

Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    Hva med billigste Intel NUC, litt minne (ca 2GB), minste msata ssd og Openelec? Dette kommer på ca 2k, kanskje mindre hvis du tar billigste minnet/hdd (evnt billig minnepinne/gammel ekstern harddisk etc) du finner. Hvis du vil være fancy, kan du installere HDMI CEC adapter (ca 500kr) og styre boksen med fjernkontrollen til TV/receiver (fordrer at du har CEC utstyr i kjeden).

Installerte denne selv i helgen på en gammel PC og det var relativt rett frem.
    Jeg har ekstern hdd. Klarte meg med den boksen jeg hadde, så jeg setter et tak på maks 1000,-

Intermediate borabora sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    527
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mede8er?

600 versjonen er vel rett over budsjettkravet ditt kanskje men trenger ikke mer om du bruker nettverk og eksterne hdd.

Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okej.. skal det være bedre saker enn WDTV live? Var forsåvidt fornøyd med den altså, men syns den var litt treig også hang den seg opp noen ganger!!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •