Boxee box vs WdTv Live gen3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate Espen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Boxee box vs WdTv Live gen3

Hva er de største forskjellene på disse 2? Foruten at Boxee ser ut til å ha en veldig smooth fjernkontroll? Har f. Eks den ene noen viktige apps som den andre ikke har?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2013
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv en Boxee Box. Meget fornøyd med den, men ville ikke kjøpt en i dag.

Boxee box er død og begravet. Den utvikles ikke lengre. Ingen nye apps kommer. Den har ikke Netflix en gang.
    Om du vil en boks som kun spiller nedlastet materiale funker Box'en. Om du vil bruke Netflix etc. så er den ubrukelig.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har Boxee men har gått helt over til OPPO103 som avspiller pga bedre bilde og Netfix. Dog savner jeg brukergrensesnittet til Boxee og oversikten over filmer. Oppo når ikke Boxee til støvelskaftet her beklageligvis da den kun har en enkler browser, kan ikke søke undertekster mm.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate Espen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okay.. finnes det noen billige (under 1000-lappen) ok mediaspillere som har Wimp app?

Intermediate Xinhua sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Boxee Box er ikke død, den kan få Netflix om du setter opp VPN på den. Da kan du faktisk få alle ting de får i US. Og det er faktisk den mediaspilleren som leverer best bildekvalitet. Jeg har prøvd mange forskjellige og HTPC, ingen kan måle seg med boxee i mine øyner. Men ja er synd de ikke har oppdatert noe mer på den etter Samsung kjøpte den.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og du kan kjøre XBMC på den, kun alpha-versjon til nå, men det fungerer overraskende bra.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2013
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Xinhua Vis post
    Boxee Box er ikke død, den kan få Netflix om du setter opp VPN på den. Da kan du faktisk få alle ting de får i US. Og det er faktisk den mediaspilleren som leverer best bildekvalitet. Jeg har prøvd mange forskjellige og HTPC, ingen kan måle seg med boxee i mine øyner. Men ja er synd de ikke har oppdatert noe mer på den etter Samsung kjøpte den.
    Hvordan kvalitet gir den på Netflix, HD eller SuperHD?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •