Bytte ut Squeezebox Duet, men med hva? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 39 av 39
    Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Squeezebox Duet støtter Spotify . Triode pluggin modulen fungerer på alle .

Har prøvd alt, men spotify fungerer overhode ikke på min duet.

Søppel hele greia!
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio

Søppel hele greia!
    Merkelig det da - har brukt dette knirkefritt i 2-3 år :-)
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torolan
    Merkelig det da - har brukt dette knirkefritt i 2-3 år :-)
    Ja, ganske merkelig.

Mange ganger må jeg resette alt osv for å i det hele tatt bruke det.

Naboen kjøpte Sonos, tok 2 minutter å sette opp spotify å få det til å rulle ut av høytalerne.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate Scorpioen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,585
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker også Spotify smertefritt på mine Squeezdingser.
    Last ned "Appen" til Squeezedingsen, logg inn, spill av.

Du har selvfølgelig oppdatert alt av soft og firmware?

Squeezebox går/har gått ut av produksjon?, så det blir vel å se seg rundt etter alternativer snart..
    | KK DXD-12012 | KK Quattro | Sherbourne PA160 | Onkyo 818 | TW700 |

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har gått samme veien selv, Sonos er kanonbra og fungerer alltid. Ikke noe å tenke på det.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio

Søppel hele greia!
    Her er hva jeg gjorde.

"Squeezebox Duet + Spotify = SOLVED. I had the same problem as swiper696 (Triode 3rd party plugin disabled by official Spotify app) and here is the solution, enjoy: 1) Open Squeezebox server web control, remove the Spotify app (green icon) if it exists: Select My Apps > App gallery. Locate Spotify and ensure that it is uninstalled. 2) Go back to Squeezebox server web control. Click Settings at the bottom right. Go to the Plugins tab. In the section Active Plugins, make sure to _uncheck_ Spotify. 3) Remain on the Plugin page and scroll to the bottom and check "Show all 3rd party plugins ". In the "Additional repositories" edit field enter http://triodeplugins.googlecode.com/svn/trunk/repo.xml. Click Apply at the bottom right corner (don't miss this). 4) Wait until the server restarts. Return to the Plugin settings page (you may have to refresh the Settings page now). Under "Active plugins" you should now find "Spotify v. 1.3.4". Far right on that line click Settings. Fill in your Spotify account + password, and other settings. Click Apply at the bottom right. 5) Now you can find Spotify (Orange icon) under Internet radio in Squeezebox. Works like charm. Piece of cake don't you think ;-) Niklas"

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bedda
    Jeg kjøpte min connect av en kamerat som hadde handlet fra statene. Denne ga jeg ca 2100 for ubrukt.

Da jeg så etter brukte fant jeg bare 1 og den skulle de ha 2500 for. De er sjeldne å finne brukte og prisen pleier å ligge høyt. synes nå jeg.
    Bridge ligger fet flere av ute på finn.no nå. Kan tippe det har med tilbudet Sonos hadde med Play5 + Bridge til prisen av Play5.

Til de bruktprisene jeg har sett så hadde jeg kjøpt nytt.
    Fant som sagt Bridge og Connect til 2200,- men synes det er litt i overkant så lenge det er brukt.

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scorpioen84
    Bruker også Spotify smertefritt på mine Squeezdingser.
    Last ned "Appen" til Squeezedingsen, logg inn, spill av.

Du har selvfølgelig oppdatert alt av soft og firmware?

Squeezebox går/har gått ut av produksjon?, så det blir vel å se seg rundt etter alternativer snart..
    Alt er av seneste software, det har også gått ut av produksjon.

Skal teste litt mere når jeg får tid, jeg har prøvd alt jeg selv har funnet. Men det som ble skrevet over her har jeg ikke prøvd.

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svortevik
    Her er hva jeg gjorde.

"Squeezebox Duet + Spotify = SOLVED. I had the same problem as swiper696 (Triode 3rd party plugin disabled by official Spotify app) and here is the solution, enjoy: 1) Open Squeezebox server web control, remove the Spotify app (green icon) if it exists: Select My Apps > App gallery. Locate Spotify and ensure that it is uninstalled. 2) Go back to Squeezebox server web control. Click Settings at the bottom right. Go to the Plugins tab. In the section Active Plugins, make sure to _uncheck_ Spotify. 3) Remain on the Plugin page and scroll to the bottom and check "Show all 3rd party plugins ". In the "Additional repositories" edit field enter http://triodeplugins.googlecode.com/svn/trunk/repo.xml. Click Apply at the bottom right corner (don't miss this). 4) Wait until the server restarts. Return to the Plugin settings page (you may have to refresh the Settings page now). Under "Active plugins" you should now find "Spotify v. 1.3.4". Far right on that line click Settings. Fill in your Spotify account + password, and other settings. Click Apply at the bottom right. 5) Now you can find Spotify (Orange icon) under Internet radio in Squeezebox. Works like charm. Piece of cake don't you think ;-) Niklas"
    Skal teste ut det der når jeg får tid.

Mvh
    Svein S

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har prøvd dette oppsettet nå, men får det ikke til å fungere. Får ikke opp "Spotify v. 1.3.4" under active plugins når jeg har lagt til "koden". Derimot kan jeg få til Spotify v.2.2.15(?) når jeg aktiverer 3rd party spotify plugin. Men den funker itte... Noen flere gode tips?

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av anmoe
    Har prøvd dette oppsettet nå, men får det ikke til å fungere. Får ikke opp "Spotify v. 1.3.4" under active plugins når jeg har lagt til "koden". Derimot kan jeg få til Spotify v.2.2.15(?) når jeg aktiverer 3rd party spotify plugin. Men den funker itte... Noen flere gode tips?
    Den 3rd part plugin 2.2.15 skal fungere som snus den.
    Du har logget deg inn med brukernavn og passord , og har Premium vel ?

Og selvsagt restartet LMS ?
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jepp, jepp og jepp. Men skal gi det ett forsøk til nå når poden sover, og jeg ikke har fullt så mange hender på tastaturet

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finner spotify, finner mine spillelister etc, men den nekter å spille av musikken. Får ingen feilmelding eller noe. trykker på play og ingenting skjer. Dette fungerte fint helt til vi var så dumme å kjøre en oppdatering på squeezen for et par mnd. siden...

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finner spotify, finner mine spillelister etc, men den nekter å spille av musikken. Får ingen feilmelding eller noe. trykker på play og ingenting skjer. Dette fungerte fint helt til vi var så dumme å kjøre en oppdatering på squeezen for et par mnd. siden...
    Some Software Beta Downloads - Version 7.8

Prøvd den siste her? Merkelig at du skal oppleve så mange problemer. Sonos er så si feilfri, men vært borti at den bøgger også.

Det er mange faktorer som spiller inn, kan jo være at din Duet også er et skikkelig mandags product. Selv har jeg huset fult av SB produkter, og alle fungerer som en drøm med Triode Spotify. Men jeg har blitt mer og mer glad i Wimp siste tiden, og ser fram til HD utgaven dems .

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøver å spille av sangen i 10 sek, men ingen lyd, før den hopper tilbake til 0. Frustrerende. Skal prøve den oppdateringen du sendte link til.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hjalp ikke stort med den oppdateringen heller desverre...

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hjalp ikke stort med den oppdateringen heller desverre...
    Har du prøvd å ta ut strømmen i selve Duett receiveren ?

Det har jeg måttet gjort ved et par anledninger , men husker ikke helt ved hvilke symtomer.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du bruker det oransje iconet for å komme inn på spotify?

Du er helt sikker på at vanlig spotify er helt fjernet?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spotify helt fjernet og bruker det oransje ikonet. Får prøve å resette rubbel og stubb en siste gang når en ledig stund byr seg, som siste mulighet..

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •