AC Ryan Playon!HD mini ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer Kiim sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question AC Ryan Playon!HD mini ?

Hei folkens,

Jeg har fått et tilbud på en AC Ryan Playon!HD mini i ubrukt i orginal eske. Skulle få denne for 200kr.

Er denne noe brukans? Ville den fungert bra til å streame fra pcen via lan?

Kom bra ut i testen her for en god tid stund siden, Test: AC Ryan Playon!HD mini - DinSide

- Kim Andre
    Klipsch RF-7 II, Klipsch RC-64 II, Klipsch RS-62 II | XTZ Cinema 3x12" | Onkyo PR-SC5509 | Emotiva XPR-2 | Emotiva XPA-3 | Panasonic DMP-BDT330 | Samsung UE55F8005 | DarbeeVision | PS3 & PS4 | Chromecast v2 | Harmony Touch | Nettside

Newcomer Kiim sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anyone?
    Klipsch RF-7 II, Klipsch RC-64 II, Klipsch RS-62 II | XTZ Cinema 3x12" | Onkyo PR-SC5509 | Emotiva XPR-2 | Emotiva XPA-3 | Panasonic DMP-BDT330 | Samsung UE55F8005 | DarbeeVision | PS3 & PS4 | Chromecast v2 | Harmony Touch | Nettside

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en mini 2 som omtrent er i daglig bruk til å streame filmer og serier fra data'en som fungerer som en server. Har koblet opp med kablet nettverk.

Hva skal du bruke den til?
    Pioneer LX86, Dali Evidence 470, Dali senterhøyttaler Suite C0.8, Bakhøyttalere: Amadeus Jubileum, Sony WX900 Subwoofer, Sony 46W4000 Tv, Sony CD-spiller CDP-X55ES ifra 1990 og en Sony BDP-S550

Newcomer Kiim sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jan Mandelid
    Jeg har en mini 2 som omtrent er i daglig bruk til å streame filmer og serier fra data'en som fungerer som en server. Har koblet opp med kablet nettverk.

Hva skal du bruke den til?

Tanken er streame blu - ray filmer ( 1080p), serier. Vil den håndtere full HD?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg har hatt ein HDMini, som eg har brukt til å strømma trådlaust og kabla. Trådlaust kjem den ikkje til å takla fullhd. HDready kan den nok takla trådlaust. Når eg brukte kabla, fungerte 1080P, men ikkje med for store filer (for høg bitrate). Eg fekk strømma 1080P film opp til ein plass mellom 10gb og 15gb. Det vil sei med vanleg DD/DTS 5.1, ikkje HD audio o.l.

Alt i alt var eg meget godt nøgd med min. Fungerte godt, oversiktleg brukargrensesnitt og god formatstøtte.

Newcomer Kiim sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Komlo
    Eg har hatt ein HDMini, som eg har brukt til å strømma trådlaust og kabla. Trådlaust kjem den ikkje til å takla fullhd. HDready kan den nok takla trådlaust. Når eg brukte kabla, fungerte 1080P, men ikkje med for store filer (for høg bitrate). Eg fekk strømma 1080P film opp til ein plass mellom 10gb og 15gb. Det vil sei med vanleg DD/DTS 5.1, ikkje HD audio o.l.

Alt i alt var eg meget godt nøgd med min. Fungerte godt, oversiktleg brukargrensesnitt og god formatstøtte.
    Hadde den kunne kjørt eks. denne?

Kode:
    Û  RELEASE NAME..: Snitch.2013.1080p.BluRay.DTS.x264-SbR                     Û
    Û  RELEASE SIZE..: 8.83 GiB                                                  
    Û  RUNTIME.......: 01:51:53                                                  
    Û  VIDEO CODEC...: x264, crf, L4.1                                           
    Û  FRAMERATE.....: 23.976 fps                                                
    Û  BITRATE.......: 9799 kbps                                                 
    Û  RESOLUTION....: 1920x800                                                  
    Û  AUDIO.........: English DTS 5.1 @ 1536 kbps                               
    Û  SUBTITLES.....: Danish                                                    
    Û  CHAPTER.......: Included                                                  
    Û  SOURCE........: Snitch 2013 1080p Blu-ray AVC DTS-HD MA 5.1-NoSence
    Men det egentlig spørsmålet, er den verdt å ha, er den brukans ?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det kan den. Det er denne typen filer jeg stort sett streamer når det gjelder filmer.

Er det den første Mini'en eller er det 2'en? Jeg hadde også 1'eren, og det var en stor forbedring når jeg fikk 2'eren.
    Pioneer LX86, Dali Evidence 470, Dali senterhøyttaler Suite C0.8, Bakhøyttalere: Amadeus Jubileum, Sony WX900 Subwoofer, Sony 46W4000 Tv, Sony CD-spiller CDP-X55ES ifra 1990 og en Sony BDP-S550

Newcomer Kiim sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jan Mandelid
    Ja, det kan den. Det er denne typen filer jeg stort sett streamer når det gjelder filmer.

Er det den første Mini'en eller er det 2'en? Jeg hadde også 1'eren, og det var en stor forbedring når jeg fikk 2'eren.
    Dette er 1'ern. Så du sier, at jeg burde se etter noe annet? Tenket bare iforhold til prisen, at den ville fungert :P

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til 200 bolls er den absolutt verdt det, er mi meining. Eg var godt nøgd med min. Eg byta den kun ut for å få spelt filer rundt 50gb og testa 3D. Filer som den du viste vil den takla fint. Liten og nett er den og.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, jeg hadde problemer med en del hakking på 1'eren, og dette ble eliminert når jeg fikk 2'eren. Så spørs det hvor nøye man er da. Og 200 kr er jo selvfølgelig ingenting. Men jeg ville heller ha kjøpt 2'eren til 500kr for å si det sånn.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    2,724
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg og sleit litt med hakking på min når eg brukte trådlaust. Dette forsvann når eg skifta til kabla. Men fekk ikkje brukt den over lang tid med kabel. "aren har eg ikkje prøvd, men den og er å få tak billig, så kan det godt vera eit betre valg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •