Sonos/Spotify trøbbel på nyttårsaften

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Sonos/Spotify trøbbel på nyttårsaften

Hei. Jeg har hatt mitt sonos system i noen måneder nå, og er veldig fornøyd med det, men på nyttårsaften hadde jeg dessverre store problemer med å søke etter musikk på spotify for å spille av musikken på anlegget under nyttårsfeiringen. Merkelig, men det har fungert knirkefritt helt fram til nyttårsaften. Dagen etter var alt i orden igjen. Da jeg søkte etter en artist eller sang i tekstfeltet stod bare timeglasset stående å gå og gå.....

Er det flere enn meg som hadde problemer med sonos og spotify på nyttårsaften? Kan dette ha noe med overbelastning i systemet å gjøre på grunn av mange brukere samtidig eller hva?

HK

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du leser både her, og på internasjonale forum, så var det store kapasitetsproblemer med Spotify på nyttårsaften, uansett om du var gjennom tredjepartsaplikasjoner som Sonos eller direkte på PC/Mac. Også her i huset var det sånn på nyttårsaften. Ikke rart, mtp alle de som sikkert benyttet Spotify som "festmusikk" på en slik dag.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde også store problemer....
    Både med Spotify og Wimp på Sonos. Jævlig irriterende egentlig, men det vi var sikkert ikke de eneste som ville høre på musikk denne kvelden.

Uansett, jeg mener det er for dårlig at det ikke virker. Det viser bare at streamingtjenestene ikke holder mål når det er mye trafikk.

-R

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    725
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rart at den gode gamle CD'n virker fortsatt Eller en minnepenn med mp3 for de som MÅ ha dårlig lyd.....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •