Apple tv (gen. 3) noe å ha?
Viser resultater 1 til 16 av 16

Apple tv (gen. 3) noe å ha?

Hei!

Kjerringa ønsker denne lille boksen, men jeg ser ikke helt bruken?

Kan noen fortelle meg hva som er så genialt med denne boksen?:-D

Vi har begge iPad å kjerringa har iPhone, å har skjønt det som om det skulle være endel av morroa. Men er ikke helt inne på dette området

Airplay er jo morro om dere har ipad 2 eller nyere. Jeg har en apple tv i stuen. Blir brukt til netflix, youtube og itunes filmleie. Jentungen og samboern elsker den. Selv foretrekker jeg mer åpne devicer, men innrømmer at apple tven er kjekk å ha.

Moderator EDIT: Fjernet unødvendig quote av forrige innlegg

Vi har dessverre bare iPad 1.

Da har du jo et påskudd til å kjøpe ny ipad også. Bedre kan det vel ikke bli?

var en i oslo til 500 på finn, som ble lagt ut i dag

Altså, det jeg lurer på var hva er bruken. Ny iPad har jeg dessverre ikke råa til, så bruken er det store spørsmålet

Airplay, netflix og youtube. Filmleie på itunes store. Streaming fra itunes på pc. Det er egentlig ganske begrenset fordi Apple er svært gniene på hvilke apper du får. Jailbreakede versjon 1 koster mer enn de nye faktisk.

Hva er det du mener med Ipad 2 og nyere? Airplay fungerer like bra på en Ipad 1.

Mirroring er viktig, og det funker ikke bra fra eneren.

Det er bare tullprat. Jeg har både Ipad 1 og 3. Ingen forskjell på airplay avspilling. Akkurat nå bruker jeg ipad 1 med spotify over apple tv2. Null problemer.

Speiler du skjermbildet eller bare spiller du av innhold? Mirroring viser identisk bilde på device og ekstern skjerm trådløst. Meg bekjent kreves minst ipad 2 for å slå på mirroring.

Jeg spiller av innhold hovedsaklig. Mirroring fungerer også greit på Ipad 1 også om du Jailbreaker den.

Nettopp. Det funker ikke på iPad 1. Sikkert ikke aktuelt for de fleste å jailbreake dingsene sine. Da kan de like godt kjøpe noe som er buggy og lite brukervennlig til å begynne med.

Sitat Opprinnelig postet av olemt
    ...Da kan de like godt kjøpe noe som er buggy og lite brukervennlig til å begynne med.
    Det høres da ut som samtlige eple dingser jeg har verdt borti.

Hei!

Noen rakk før meg uansett, vurderer å kjøre en ny. Men hvorfor er appletv gen 2 dyrere?

Samtidig får man jo en flere mac mini for nesten det samme som en appletv gen 2 på finn.no. Kan man ikke gjøre det samme på minien som på en appletv? :-)

Intermediate gpt33 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Trondheim
    Poster
    1,907
    Sitat Opprinnelig postet av Cocoz
    Hei!

Noen rakk før meg uansett, vurderer å kjøre en ny. Men hvorfor er appletv gen 2 dyrere?

Samtidig får man jo en flere mac mini for nesten det samme som en appletv gen 2 på finn.no. Kan man ikke gjøre det samme på minien som på en appletv? :-)
    Prisen på Apple tv gen2. er vel såpass høy på grunn av muligheten for jailbreaking.
    -Bladelius Idun - Bladelius S250 x 2 -Xindak Dac5 - Audio Physic Scorpio 25 -

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •