Mede8er med600x3d

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Intermediate borabora sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    527
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Mede8er med600x3d

Ser ingen tråd om denne.
    Virker som en kurant mediaspiller dette. Folk er fornøyde med modellen over med1000x3d sånn jeg ser.

Mede8er - MED600X3D

Står mer her.
    Mede8er MED600X3D new 3D version to 2013

Bestilte en slik fra Ebay nå i kveld så gleder meg til å prøve den.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av borabora
    Ser ingen tråd om denne.
    Virker som en kurant mediaspiller dette. Folk er fornøyde med modellen over med1000x3d sånn jeg ser.

Mede8er - MED600X3D

Står mer her.
    Mede8er MED600X3D new 3D version to 2013

Bestilte en slik fra Ebay nå i kveld så gleder meg til å prøve den.
    Bestilte du fra amerika eller? fant bare 3 forhandlere på ebay og det var amerikansk er selv ute etter en slik.

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    527
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av brennarn
    Bestilte du fra amerika eller? fant bare 3 forhandlere på ebay og det var amerikansk er selv ute etter en slik.
    Ja, tok den billigste jeg fant der. Postiv feedback og alt så bra ut. Sendte til Norge og skal være europeisk kontakt. Er jo bare lansert i Europa men fikk ikke kjøpt noen steder der, sikkert ettersom vi ikke er i Eu.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, tok den billigste jeg fant der. Postiv feedback og alt så bra ut. Sendte til Norge og skal være europeisk kontakt. Er jo bare lansert i Europa men fikk ikke kjøpt noen steder der, sikkert ettersom vi ikke er i Eu.
    takk for svar kanajke jeg skal prøve det samme som du,kjøpe på ebay og så ferdig med det.Sjekket jeg også på europeiske nettsider men fant den ikke.

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    527
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av brennarn
    takk for svar kanajke jeg skal prøve det samme som du,kjøpe på ebay og så ferdig med det.Sjekket jeg også på europeiske nettsider men fant den ikke.
    Virker ganske kurant.

Avshop kommer ikke til å ta den inn på en stund sa de her ettersom de hadde så mange av modellen over og komplett.no skulle ikke så eneste alternativet på en stund enda tror jeg.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er vel det store utland eneste utvei ja.Får gå litt i tenkeboksen da jeg også har litt lyst på dune sin 3d boks. regner med du legger ut noe info når du har fått den og prøvd den ut.

Klarte etter mye klabb og babb med betalingsløsninger(paypal til slutt) og bestille fra england hos Home - Custom built Home Theatre PCs from my-HTPC og ble ca.1200 norske har ikke tatt med norsk toll og moms men det kommer vel i posten etter hvert. Så da er det vel bare og vente i spenning.Jeg sendte også forespørsler til div. nettbutikker om de hadde eller skulle ta inn men det var ikke mye oppløftende så da ble england min løsning.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da det ble mye tull med min paypal løsning og frakt ikke ble medregnet i førstegangs bestilling så har jeg nå kansellert min bestilling,og med litt mailing med det nevnte firmaet så blir det så jeg kjøper den gjennom amazon uk. da de nå blir ett mellomledd for salg av disse boksene.

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    527
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trygt å kjøpe gjennom amazon da.

Fornøyd med min, slet litt med å få kontakt med Pc'en her men er vel Windows sin skyld det.

Hatt litt problemer med 3d iso filer, men ser ut som det har gått over. Ikke hatt tid til å sett en hel film med det enda.
    Ellers har lyd og bilde vært bra.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trygt å kjøpe gjennom amazon da.

Fornøyd med min, slet litt med å få kontakt med Pc'en her men er vel Windows sin skyld det.

Hatt litt problemer med 3d iso filer, men ser ut som det har gått over. Ikke hatt tid til å sett en hel film med det enda.
    Ellers har lyd og bilde vært bra.
    høres bra ut,kommer til og vente til jeg får tilbake pengene fra det første firmaet så blir det og bestille fra amazon uk:-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •