Dette har vel vært et problem i lang tid men til syvende og sist så renner det over selv for de mest tålmodige.
Bruker Ipeng og tredjeparts plugin for å kjøre Spotify via min SB Duet, det går som regel sømløst og fint de første 5 minuttene men dersom jeg hopper mye frem og tilbake i spillelister og låter så stopper det helt opp. Lampen på Duet'en lyser hvitt som betyr at det er en stream på gang men ingen lyd, virker som om den bufrer seg ihjel for å klare å spille videre. Etter 10-20 sek så halter musikken videre før det igjen stopper opp. Bytte låt hjelper heller ikke, selve byttet kan ta opptil 1 min når Duet'en har gått i sirupsmodus.

Utstyr er:
Asus X53S laptop, i5 cpu, 6 gig ram, fiberlinje fra Altibox 40/40, SB Duet (siste firmware), iPhone 4S (iOS 6.0.1), Apple Extreme router som styrer det lokale nettverket.

Har saumfart det meste av forumer og tråder på nett men funnet lite som er til særlig hjelp, de fleste skylder på Spotify eller nettleverandøren. Nå skal det nevnes at jeg aldri har problemer med å streame Spotify i bilen via 3G og 320kbps kvalitet på musikken.
Trenger tips og forslag