Squeezebox lagt død - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 51 av 51
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ser Supertramp sitt poeng, men syns likevel at dette er såpass viktig at det fortjener en egen tråd. Selv om jeg har SB, så er jeg utrolig sjelden innom den. I dag var jeg en tur innom, men det var mest fordi jeg sjekket om nyheten var lagt inn der også. Noe den var. Hadde det ikke vært for denne tråden, så hadde jeg muligens ikke fått det med meg i det hele tatt.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kom ikke inn på Spotify (SB Touch) i kveld, tilkoblet mysqueezenetwork/box?. Bare hos meg eller flere med samme problem?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei:-D

Jeg beklager avsporingen fra min side, men takker samtidig for de svarene jeg fikk:-D

Jeg ser jo nå att mine innlegg ikke ble postet i riktig tråd, men jeg såg ikke den andre tråden før i går( da dukket den plutselig opp når det ble postet i den og tråden hadde ikke vært aktiv på ett år). Jeg innrømmer att jeg ble litt ivrig og glemte helt att jeg kunne brukt søkefunksjonen og det att tråden var lenge siden den var brukt er ingen ynnskyldning. Jeg burde også brukt "Apple TV gen. 3." tråden for å spørre om hvordan Apple TV fungerte med Spotify. Mine innlegg hadde egentlig ikke så mye her i tråden å gjøre siden dette strengt tatt er en informativ tråd der man diskuterer nyheten om att Logitech slutter med Squeezebox nå.

For å holde meg litt til Topic så synes jeg det er veldig synd att de skal slutte med Zqueezzebox. Det er bare denne ene gangen att jeg måtte ta strømmen i ca 30 minutt for å få den til å virke igjen. Nå fungerer den i allefall like stabilt som den alltid har gjort før den fikk seg ett "illebefinnende":-D Så jeg er jo fornøyd med SB Touch:-D

Det jeg for min del tenker mest på er hvordan det blir med Spotify på Squeezebox nå fremover med tanke på oppgraderinger av software o.s.v nå når Logitech skal slutte med disse. Men det får vi jo sikkert svar på etterhvert. Men så lenge den virker så blir den ikke byttet ut med noe annet. Tenkte litt på Apple TV, men det blir ikke noe av alikevel. I allefall ikke enda. Jeg kan ikke finne noe som erstatter Squeezebox nå i dag så jeg håper att den vil fungere med Spotify en god stund fremover:-D

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flere skal nå fått bekreftet ifra Logitech at SB kommer til å fungere på fremtidige UE software planer. UE produktene støtter også Airplay, så da får vi se da, om vi får en UE Touch . Dagens SB produkter vil nok aldri få Airplay.

Syns dette kan bli en spennende utvikling.

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut til at SB-appen til iPad ble delvis FUBAR med iOS 6 :-(

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm. Da venter eg med å installere iOS6 ja..

Active mk1 black limited sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    413
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Hvilken da? Virker iPeng?

Intermediate redline sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mk1 black limited
    Hvilken da? Virker iPeng?
    Om Ipeng ikke var ustabilt nok fra før så gjorde det ikke susen med iOS6 nei :/. Tok til slutt å lastet ned Logitech sin egen app til Iphone men den var ikke stort bedre, tror jeg kutter ut hele Duet'en nok en gang og går over til Apple TV'en. Problemene med SB har ikke vært relatert til streaming av egne biblioteker men kun når Spotify har vært innblandet.

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    Det har kommet en oppdatering som gjør Logitech sin app kompatibel med iOS6, og mer stabil enn forrige versjon. Dessverre fungerer ikke gyroen lenger (kun én retning på appen er tilgjengelig), og det ser ut til at det også er noen endringer i GUI jeg ikke liker.

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Squeeepad funker som før hos meg etter oppdatering. Den har dog kun en visningsmodus, så gyroen er ikke inne i bildet.

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Selvsagt synd disse forsvinner - men jeg synes stabiliteten til disse dingsene har vært altfor dårlig. Så, i praksis kommer jeg ikke til å savne dem. Verden går videre.

Har en Touch og Duet som samler støv.
    Squeezene er litt følsomme for hvilke routere de parres med. Her har det vært 100% stabilt siden jeg kjøpte min første squeezebox i typ 2006 eller deromkring.
    --
    Thorbjørn

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •