Jeg har to squeezeboxer, en vanlig som er koblet til hjemmekinoen og en boom som står på nattbordet. Disse har gitt meg masse gode lytteopplevelser og i sin mening fungerer de jo perfekt.
Nå som den som er koblet til hjemmekinoen har avgått med døden(er nok bare et loddepunkt, men jeg har ikke utstyr til å drive med mikrolodding eller noe lenger, så jeg slengern) så lurer jeg på om jeg skal gå for en ny form for squeezebox, eller om jeg skal gå for en annen løsning tilkoplet hjemmekinoen. Da tenker jeg på apple TV, PlayON, Boxee osv..

Er det noen som har tips til en enhet som er veldig lett å betjene samtidig som den er såpass "oppegående" at den streamer musikkbiblioteket, filmer som ligger på pc og lignende materiale som måtte ligge på hovedpc'n i huset?
Eller bør jeg bare holde meg til squeezeboxen og finne en annen løsning til å streame film? Syns ikke ps3 som PSM(?) fungerer tilfredsstillende til streaming lenger, så den burde vel egentlig bare selges billig for den har ikke vært i bruk på ca ett år..

Og grunnen til at den må være lett å betjene er at jeg er borte på jobb fra søndag til fredag, altså er det husfruen som oftest skal bruke dette utstyret, da må det ikke bli så aaalt for innvikla, da gir ho fort opp og henter ned den gamle boomblasteren sin med cd-spiller og spiller en av de tre cd'ene vi har igjen i huset, hehe..