Lydproblemer med Boxee Box

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lydproblemer med Boxee Box

Foruten å bli treg å restarte seg hvis jeg sitter og "zapper" mellom musikkfilene min og å hakke i lyden ved avspilling av HD lyd har Boxee`n nå sluttet å spille av "hoved" lyd under filmer... Den spiller bare av bakgrunnslyder, som vind, trær som rsaler osv. Ikke tale eller andre forsåvidt viktige lyd elementer...
    Har testet den i kveld på ca 10 filmer(ikke sett hele selvfølgelig) og da var det 1 eller 2 den spilte av all lyden fra. Prøvde også med filmer jeg har sett som jeg vet skal ha lyd der og der men under avspilling nå er det helt stille...
    Apps so myoutube osv fungerer lyden på, det er kun ved filmavspilling. Om det er SD eller HD film med DTS,DD eller HD lyd har ingenting å si, null lyd...

Noen osm har vært borti dette og vet om en løsning eller er det bare å kaste dritten å kjøpe noe annet som fungerer slik det skal og ikke halvveis på en god dag slik det er med Boxee?
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub
    Stuelyd: B&W DM 601 S1 koblet til sone 2 på LX 86 med AirPlay

http://avforum.no/myhometheater/JosRuu

Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har koblet opp igjen WD TV boksen min nå og der fungerer alt 100%, unntatt HD lyd da, men det fungerer jo egentlig ikke på Boxee`n heller...

Satser på å få tak i kvitteringa fra han jeg kjøpte av så jeg får klaget på den hos komplett.
    Pioneer SC-LX86 - Midgard Oberon 6.1 x2, Midgard Oberon 4.1 - PS3 - HTPC - B&W DM 683 - B&W DM 685 - Dali Consept 6 - B&W HTM 61 - SVS pc12 sylindersub

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk lydoppsettet i Boxee at du faktisk er krysset av for alle formater. Er dette HDMI eller optisk lyd?

Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HDMI og alt er slik det alltid har vært. Krysset av på alt unntatt 7.1.
    Det er faktisk noe mer den også har begynt med som jeg tenkte over etter at jeg koblet til WD TV igjen. Noen filmer hakker ekstremt med boxee og jeg testet for morro skyld i går med WD TV og da hakker de ikke. Dette er vanlig DVD på ca 4,5gb størrelse...

Har fått tak i kvittering nå så skal klage på den.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi har en Boxee tråd her - bruk den !!
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •