ny mediasenter.. hjelp..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

ny mediasenter.. hjelp..

nettopp fått kjøpt meg en ny mediasenter, men når jeg da kobler den opp mot pc'en så vil ikke pc'en gjennkjenne boksen.. og når jeg da kobler den opp mot tv'en så finner den ikke harddisken.. noen som veit hva jeg kan gjøre for å fikse det????

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    litt mer info hjelper sikkert som f.eks hvilken mediacenter løsning du har kjøpt.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xxxchefxxx
    litt mer info hjelper sikkert som f.eks hvilken mediacenter løsning du har kjøpt.
    denne har jeg kjøpt : onbynetonnet MP 1.3 + 2TB Mediaspiller med HDMI, WiFi & 2TB Harddisk

men har bestemt meg for å sende den tilbake til netonnett =) men takk for svar =)

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av djkimtheman
    denne har jeg kjøpt : onbynetonnet MP 1.3 + 2TB Mediaspiller med HDMI, WiFi & 2TB Harddisk

men har bestemt meg for å sende den tilbake til netonnett =) men takk for svar =)
    Sikkert lurt... aldri hørt om den, så sikkert ikke lett å få noe hjelp på forumet her heller.

Gå heller for en AppleTV, PlayonHD2 eller Boxee, alt ettersom behov du har

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nettopp fått kjøpt meg en ny mediasenter, men når jeg da kobler den opp mot pc'en så vil ikke pc'en gjennkjenne boksen.. og når jeg da kobler den opp mot tv'en så finner den ikke harddisken.. noen som veit hva jeg kan gjøre for å fikse det????
    Kan du forklare nærmere hva problemet er, hva du gjør og hvordan du kobler opp, og hvilken feilmelding du får? Får du spørsmål om brukernavn og passord kanskje når du skal koble til pc?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hsvendse
    Kan du forklare nærmere hva problemet er, hva du gjør og hvordan du kobler opp, og hvilken feilmelding du får? Får du spørsmål om brukernavn og passord kanskje når du skal koble til pc?

problemet var at jeg ikke fik koblet opp mediaspilleren mot pc'en, fikk bare beskjed om at pc'en ikke kjente igjen enheten.. det jeg gjorde var at jeg satte inn hdd skrudde på den, koblet til med usb kabelen på pc men ingen kontakt. så jeg tror det var hdd som kom ødelagt til meg..

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Eirik84
    Sikkert lurt... aldri hørt om den, så sikkert ikke lett å få noe hjelp på forumet her heller.

Gå heller for en AppleTV, PlayonHD2 eller Boxee, alt ettersom behov du har
    det eneste jeg egentlig skal med den er at jeg skal samle alle filmer og musikk på ett sted.. så trenger egentli ikke noe som så voldsomt dyrt osv..

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    2,306
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det eneste jeg egentlig skal med den er at jeg skal samle alle filmer og musikk på ett sted.. så trenger egentli ikke noe som så voldsomt dyrt osv..
    Vil du helst ha en spiller med mulighet for å sette harddisk i (eller mulighet for å koble til en ekstern harddisk), eller har du mulighet til kablet nett både til mediespiller og pc du har film/musikk på ?

Antar du skal spille av mkv filer med hd-kvalitet også?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Eirik84
    Vil du helst ha en spiller med mulighet for å sette harddisk i (eller mulighet for å koble til en ekstern harddisk), eller har du mulighet til kablet nett både til mediespiller og pc du har film/musikk på ?

Antar du skal spille av mkv filer med hd-kvalitet også?
    om hdd kan settes inn eller ha en ekstern spiller egentli ingen rolle så lenge jeg har alt av filmer og musikk på ett sted.. vil helst ha en den koblet opp på reciver'n og tv all the time..

vil helst spille av alt av filer sånn at jeg slipper å gjøre dem om osv...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •