Boxee Box og DAC

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Boxee Box og DAC

Jeg har (som det står i signaturen) Boxee Box, og Hegel HD11. Jeg lurer på hvordan jeg kan kjøre lyden fra Boxee Box via DAC'en, når jeg spiller lydfiler fra denne. Pr. idag så er jo Boxee'en koblet til receiver med HDMI. DAC er allerede koblet opp til Squeezebox med coax, og det fungerer utmerket, men der er jo heller ingen forbindelse med HDMI, slik som Boxee har. (Boxee har optisk, og den mulighheten er der også på HD11.) Mulig dette ble veldig rotete:P Håper på fornudtige svar

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thomsol
    Jeg har (som det står i signaturen) Boxee Box, og Hegel HD11. Jeg lurer på hvordan jeg kan kjøre lyden fra Boxee Box via DAC'en, når jeg spiller lydfiler fra denne. Pr. idag så er jo Boxee'en koblet til receiver med HDMI. DAC er allerede koblet opp til Squeezebox med coax, og det fungerer utmerket, men der er jo heller ingen forbindelse med HDMI, slik som Boxee har. (Boxee har optisk, og den mulighheten er der også på HD11.) Mulig dette ble veldig rotete:P Håper på fornudtige svar
    Da kan du vel gå for optisk.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Da kan du vel gå for optisk.

Jo, var jo planen. Men Uansett hva jeg prøver, får jeg ikke lyden til å gå via DAC'en. Har hatt HDMI fra Boxee direkte i TV, og brukt optisk mellom DAC og Boxee for lyd. Resultatet ble null lyd. Har også forandra på hvilken kilde (HDMI eller optisk) boxee skal velge for lyd. Vet ikke helt hva mer som kan prøves.

EDIT: Lar Squeezeboxen ta seg av musikken, via PC , og deretter DAC.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •