Windows mappestruktur i Apple TV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer Svenning sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    Moss
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Windows mappestruktur i Apple TV

Har Windows 7 PC med musikk og bilder. Apple TV koblet med HDMI til AV-Receiveren. Apple TV også på samme trådløse nett som Windows PC'en. Har valgt bildemappe i iTunes på Windows PC'en. Alt virker og alt spiller sammen veldig bra.

Men, i Windows PC'en ligger mine bilder i en 3, noen ganger 4 -nivå mappestruktur, lignende dette:

- Bilder
    ....- 2009
    ....... - Tur til Oscarsborg
    ....... - Sommerferie
    ............. - Båttur til Ebeltoft
    ....... - Bryllup ...
    ... - 2010
    ... - 2011

Mitt problem er at jeg klarer ikke å få denne mappestrukturen gjennom iTunes og Apple TV.

Jeg velger (i iTunes) bilder fra "Bilder" og krysser av for "alle mapper" (eller velger enkelte). På TV'en i stua, gjennom Apple TV kommer da alle nivå 2 mappene (2009, 2010 ... i eksempelet) opp, men alle bildene fra undermappene (eller under-under mappene) ligger flatt som en samling bilder.
    Så, i eksemplet, alle bilder fra "Tur til Oscarsborg", "Sommerferie" med "Båttur til Ebeltoft" og Bryllup" ligger i en samling og ikke i de undermappene de ligger i på Windows PC'en.

Er det noen som har noen gode råd for dette?

Newcomer Svenning sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    Moss
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Svenning
    ... men alle bildene fra undermappene (eller under-under mappene) ligger flatt som en samling bilder.
    Har prøvd "alle mulige" settings i iTunes, men får ikke til ønsket mappestruktur. Skulle tro at dette må være mulig ???

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •