Sonos, NAS og annet snacks - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du må gjerne lese deg opp på Sonos for min del, ja. Klart du kan koble til eksterne disker. Enten til et Sonos-produkt som ZonePlayer, ZoneBridge eller rett og slett til en PC som du har Sonos-software på.

Det kan gjerne være like lett for (som nevnt flere ganger) for en PC-kyndig person å finne en like lett måte. Men noe aner meg at Sonos har et stort fortrinn i det øyeblikket du ønsker å utvide antallet soner i huset.

Men vi trenger vel ikke kjekle lenger om dette nå. Alle har vel fått med seg at vi er uenige.... ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Raskt spm:
    Er ikke både Sonos og wdtv kompatibelt(?) med andre systemer?
    Slik at du i teorien kan ha en wdtv i stuen(der du ser film) og sonos for musikk i resten av huset?

I så tilfelle kan du begynne med sonos og kjøpe en annen ved behov.
    Dersom det ikke er tilfelle, så kan du vel bruke en NAS på begge systemer ettersom NAS'en er koblet i ruteren, og ikke i bridgen til sonos?

KISS: Keep It Simple Stupid.

Sonos er uansett genialt. Og selv om det koster med enn Sqeezebox, så har jeg mye mer lyst på Sonos og det etter å ha vært innom både soundgarden og hifiklubben.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen systemer er perfekte, og kan alt.

Sonos: Har hatt det, og det er utrolig stabilt. Lett å navigere i, selv om brukervennligheten via Sonos egen app på iPad, ikke er like god som andre 3. parts apper for Logitech SB. Sist jeg sjekket spilte ikke Sonos høyere kvalitet enn RedBook CD. Fortsatt slik?

Logitech: Kjekt system, men hovedkonklusjonen er bare greit nok. Litt ustabilt er min erfaring. Ser man i de lange trådene om dette systemet, så er det ikke b-a-r-e plug 'n' play hele tiden

WDTV Live: Skal lese mer om den, men jeg frykter alt ikke er 100% der heller

Intermediate kingu sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Ingenting i veien for at man kan kombinere, wdtv live kan man bruke som filserver også. Er ikke det helt heftigste hastighetene man trenger for å flytte lyd.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •