Knitrelyd fra Spotify

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Intermediate redline sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Knitrelyd fra Spotify

Hører av og til en svak men hørbar knitrelyd under streaming fra Spotify til Airpot Express. Har optisk til forsterker så det skal ikke være noe støy eller forstyrrelser. Dette skjer kun ved streaming fra Spotify-nettverket og ikke hvis jeg spiller FLAC-låter fra ekstern disk i samme program. Har satt High Quality som standard. Andre som opplever dette?

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg opplever litt støy på enkelte låter selv så det må ligge en feil hos de, plagsomt så vi får kanskje sjekke med supporten deres for et godt svar?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av redline
    Hører av og til en svak men hørbar knitrelyd under streaming fra Spotify til Airpot Express. Har optisk til forsterker så det skal ikke være noe støy eller forstyrrelser. Dette skjer kun ved streaming fra Spotify-nettverket og ikke hvis jeg spiller FLAC-låter fra ekstern disk i samme program. Har satt High Quality som standard. Andre som opplever dette?
    Opplevde selv slik knitrelyd tidligere, byttet så optisk kabel og da forsvant denne knitrelyd.

Intermediate ganilsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Jeg opplever litt støy på enkelte låter selv så det må ligge en feil hos de, plagsomt så vi får kanskje sjekke med supporten deres for et godt svar?
    Det samme skjer her, på noen sanger. Litt irriterende.

Geir Arne

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ganilsen

Geir Arne
    Glad for at det er flere som har problemer, begynte å mistenke diskanter, delefiltre etc.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Geir Arne
    Nå har jeg kjørt hodetelefon i pcen og der merker jeg det på enkelte låter som sagt, plagsomt er det uten tvil og det er litt kjedelig i lengden. Kanskje man må koble seg ut fra denne pcen og inn i en predac isteden for å slippe støyet.

Test ut om denne låten skurrer hos dere, please feedback?

Min Olyeklige Van by Stefan Andersson, John Lonnmyr, Goteburg Cathedral Gustav Choir, Sebastian Hankers, Steve Eriksson, Magnus Tornqvist, Johann Dahl, Lars Broman and Martin Gabriel on Spotify

Intermediate ganilsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg kjørt hodetelefon i pcen og der merker jeg det på enkelte låter som sagt, plagsomt er det uten tvil og det er litt kjedelig i lengden. Kanskje man må koble seg ut fra denne pcen og inn i en predac isteden for å slippe støyet.

Min Olyeklige Van by Stefan Andersson, John Lonnmyr, Goteburg Cathedral Gustav Choir, Sebastian Hankers, Steve Eriksson, Magnus Tornqvist, Johann Dahl, Lars Broman and Martin Gabriel on Spotify
    Ingen problem med noe støy på denne hos meg. Men takk for tipset. Utrolig flott låt.

Den sangen jeg har hatt mest problemer med er Beth - Someone like you. Men når jeg gikk opp i kinoen nå for å høre etter var den perfekt. Så mistenker at det er pga sangene er lastet ned til offline mode på jobb pc'en. Og dermed er diskproblemer som generer dette.

Kan det stemme med dere andre, at det er sanger som er syncet til harddisken?

Geir Arne

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen problem med noe støy på denne hos meg. Men takk for tipset. Utrolig flott låt.

Den sangen jeg har hatt mest problemer med er Beth - Someone like you. Men når jeg gikk opp i kinoen nå for å høre etter var den perfekt. Så mistenker at det er pga sangene er lastet ned til offline mode på jobb pc'en. Og dermed er diskproblemer som generer dette.

Kan det stemme med dere andre, at det er sanger som er syncet til harddisken?

Geir Arne
    Bare hyggelig at låten falt i smak og selv synes jeg den er superflott.

Den har jeg hatt litt støy på tidligere, men det er kanskje min laptop som er veldig dårlig skjermet slik at støy kan lett forekomme. Jeg har også vært borti den sangen av Beth, merker at det er noe skurring der også desverre. Jeg bruker ikke Offline på pcen her så et eller annet er det som skurrer men vet ikke hva.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fantastisk låt:-D
    Takk skal du ha.
    Hører litt knitring i de mest hektiske partier.
    Online og optisk til DAC.
    Hørte litt knitring tidligere i dag før tråden ble opprettet faktisk.

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Min søken etter fine opptak ble just innstillt , dette var moro å høre på. Her merker jeg faktisk ingen knitring så langt

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ludoman
    Fantastisk låt:-D
    Takk skal du ha.
    Hører litt knitring i de mest hektiske partier.
    Online og optisk til DAC.
    Hørte litt knitring tidligere i dag før tråden ble opprettet faktisk.
    Jeg hørte på den på headphone og pchøytalerne og og knitret litt enda, veldig snodig for den låten er skikkelig god. Selv har jeg en playlist med mange gode innspillinger om dere ønsker?

High Fidelity for everyone. by waters2k on Spotify

Ta en subscribe og del den med deres venner, her er det musikk for enhver smak. Om dere har noen tips om andre låter som skurrer så kom med de.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av redline
    Min søken etter fine opptak ble just innstillt , dette var moro å høre på. Her merker jeg faktisk ingen knitring så langt
    Det var da merkelig og selektiv denne sangen ble, moro den falt i smak mine venner. Jeg har vært litt plaget selv på enkelte låter og godt noen tok opp temaet for jeg følte meg rimelig alene med det, nei god gammaldags cdplate er tingen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •