AC Ryan Playon!HD2 Mini vs Boxee Box

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer Gigawattz sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

AC Ryan Playon!HD2 Mini vs Boxee Box

Har i dag Playon HD mini, og lurte på om 2'ern er oppgradert slik at den er verdt å kjøpe over Boxee box? Det eneste problemet jeg hadde med den første versionen var at fjernkontrollen og GUIen var uresponsiv. Lest at Mini 2 er vestenlig raskere en 1'ern når det kommer til GUI og fjernkontroll.

Skal bare bruke mediastreameren til video som jeg har på datamaskinen.

Newcomer toppe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har begge boksene og de har hver sine styrker/svakheter.

Boxee er vesentlig raskere og mer responsiv og har RF-fjernkontroll. Samtidig har Boxee vært endel plaget med dårlig firmware som fremdeles ikke er rettet opp. Har du mange filmer så er det plagsomt at browsing'en av filstrukturen osv kun kan foregå nedover. Altså kan du ikke trykke oppover for å gå rett på filmer som starter på f.eks ÆØÅ osv...
    Den har heller ikke mulighet til Continous play slik at den kan spille alle episoder i en mappe etterhverandre.

HD Mini2 derimot har disse mulighetene og en firmware som iallefall ikke gir feil på lyd/bilde, men GUI'et er ikke like intuitivt og responsivt. GUI på begge boksene ser ganske så bra ut rent visuelt sett.

Boxee har en liten vifte som kan høres når det er helt stille i rommet mens HD Mini2 er helt lydløs.

Grunnen til at jeg fremdeles sitter med begge boksene er at jeg ikke helt klarer å bestemme meg for hvilken som dekker mine behov best. Resultatet er at jeg bruker en Popcorn C-200 som hovedspiller for tiden og den gjør etter min mening alle tingene bedre enn begge de nevnte boksene, dog til en høyere innkjøpspris vel og merke.

Lykke til med kjøp

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av toppe
    Har du mange filmer så er det plagsomt at browsing'en av filstrukturen osv kun kan foregå nedover. Altså kan du ikke trykke oppover for å gå rett på filmer som starter på f.eks ÆØÅ osv...
    Dette er ikke noe problem lengere nå så man kan hoppe direkte til en bokstav med den saken ved siden av listen over filmer.

Newcomer Gigawattz sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gikk for Mini2, har jo allerede den første modellen og vil bli lettere å bruke det merket jeg allerede har erfaring med. Ser mye på japansk anime, så det at den kan vise en hel mappe med tv serier i er kjempekult. Ofte er det 2 min med rulletekst, er det en enkel måte å hoppe over denne og til neste episode på Mini2?

Active
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    405
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ac ryan hd2 2tb