Mediespiller som klarer seg selv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Mediespiller som klarer seg selv

Har alltid tenkt å ha en laptop til avspilling av filmer og serier oppe i loftstua mi. Helt til jeg fikk øynene opp for diverse mediespillere som jeg egentlig ikke hadde hørt om.

Har prøvd og lese om de forskjellige spillerne, enda litt usikker da de fleste trådene her inne sporer av til trådløse nettverk og avspilling av hd filer uten hakking.

Altså, det jeg lurer på er om jeg har forstått det riktig. Mediespillere som har bittorrent klient, de kan man laste ned torrent filer med uten å være avhengig av noe som helst annet ? Så da trenger jeg en tv, internett og mediespiller bare ?

Jeg tenkte å kjøpe AC Ryan Playon!HD2 2TB HDD. Bør vell fungere greitt til mitt formål vil jeg tro... hvordan funker det med undertekster, jeg er vandt med BS player til PC som finner tekstene selv.

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,239
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Billabollabing
    Mediespillere som har bittorrent klient, de kan man laste ned torrent filer med uten å være avhengig av noe som helst annet ?
    Du mener vel en mediespiller hvor du kan sette inn Bluray plata du har Kjøpt for og så legge den over på harddisk uten bruk av pc vel ?
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Du mener vel en mediespiller hvor du kan sette inn Bluray plata du har Kjøpt for og så legge den over på harddisk uten bruk av pc vel ?
    Nei det gjør jeg ikke...

Jeg mener mediaspiller koblet til tv og internett, om jeg kan laste ned rett fra nettet med mediespilleren.. ? torrentfiler..?

Active
    Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Ålesund
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg regner medat han mener at han vil laste ned den filmen han har kjøpt, rippet og lastet opp på sin egen hjemmeside som torrentfil direkte til en mediaspiller uten å gå via pc 8)

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,239
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det vi hinter til er at det er ikke ønskelig å hjelpe noen med hvordan en enklest kan laste ned ulovlig film.

Som feks: Hjelp til anlegg 'jeg har sett et anlegg jeg har lyst på, men det står inne i stua til en fyr jeg ikke kjenner.. noen som vet hvordan man dirker opp en trioving?? '
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate kingu sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    AC ryan har vifte, wdtv live bokser har det ikke. Torrent er litt kronglete og ikke så funksjonibelt som på vanlig PC. Du kan i grunn få til samme på trådløsrouteren din. Men ja, med den informasjonen du deler av deg så kan det tenkes at noe sånt funker for deg.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det vi hinter til er at det er ikke ønskelig å hjelpe noen med hvordan en enklest kan laste ned ulovlig film.

Som feks: Hjelp til anlegg 'jeg har sett et anlegg jeg har lyst på, men det står inne i stua til en fyr jeg ikke kjenner.. noen som vet hvordan man dirker opp en trioving?? '
    Trenger ikke være ulovlig selv om det er snakk om torrent filer....

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kingu
    AC ryan har vifte, wdtv live bokser har det ikke. Torrent er litt kronglete og ikke så funksjonibelt som på vanlig PC. Du kan i grunn få til samme på trådløsrouteren din. Men ja, med den informasjonen du deler av deg så kan det tenkes at noe sånt funker for deg.

Litt kronglete ja, da må det vell bli til at jeg bruker trådløst eller ekstern hd og plugge inn. Hater bare tanken på at jeg skal være avhengig av trådløst nett, dårlig erfaring med dette da jeg ikke er noe veldig flink med slikt.

Såg for meg at med en slik mediespiller med bittorrent klient i skulle gjøre susen uten for mye frem og tilbake med enten hd eller ett ustabilt nettverk...

Active
    Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Ålesund
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ingen erfaringer med andre mediaspillere enn wdtv live. Jeg har 2 HDD koblet opp på den + 5 andre HDD fordelt på 2 pc som jeg spiller av via nettverket. Forstår ikke helt hvorfor du ikke vil styre nedlastinger og sånt fra en pc. Du bestemmer jo selv hvor du vil filene skal havne og spiller dem av derfra...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kane7
    Jeg har ingen erfaringer med andre mediaspillere enn wdtv live. Jeg har 2 HDD koblet opp på den + 5 andre HDD fordelt på 2 pc som jeg spiller av via nettverket. Forstår ikke helt hvorfor du ikke vil styre nedlastinger og sånt fra en pc. Du bestemmer jo selv hvor du vil filene skal havne og spiller dem av derfra...
    Om alt hadde vert så lett hadde jeg gjort det. Kan se om jeg kan få litt hjelp til trådløst nettverk hjemme først. Har faktisk ikke tenkt på at man kan laste ned direkte til mediaspilleren via pc. Men om jeg får ett bra trådløst nettverk bør det ikke være noe problem

wdtv, spiller den de fleste filformater og slikt ?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Du mener vel "hvordan dirke opp egen lås til eget hus da egen hus nøkkel for tiden er på aveie " ?

Ps: Jaggu var det ikke link på det å GITT: Trioving - Dirke / Bump key?? - Norsk Freakforum

Active bircoff sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    373
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror du finner oppskrifter til flere ulovligheter på norsk freakforum. "hvordan få cannabis-frø gjennom tollen uten at det er ulovlig, spør for en kompiz som bare lurer lizzom" er mest aktive tråden der inne (ps. det var ikke helt sant, men illustrerer et poeng)

Sitat Opprinnelig postet av mainmike
    Du mener vel "hvordan dirke opp egen lås til eget hus da egen hus nøkkel for tiden er på aveie " ?

Ps: Jaggu var det ikke link på det å GITT: Trioving - Dirke / Bump key?? - Norsk Freakforum

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •